Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 579 ggr
Anett Lindbom
0

Heike är död.

Jag hittade Heike död i buren idag, nu för bara en liten stund sedan.. Gråter

Och på det värsta viset, han hade fastnat mellan burgallret & burluckan, så han hade hängt sig själv där, fy det var hemskt att hitta honom så, han kan inte ha hängt där så länge för jag var ju in dit & bytte vatten & grejjsade med mössen tidigare idag och då var allt som det skulle..Heike hade ju bott i den buren länge nu och det har fungerat hur bra som helst, tills nu då,

Men nu blir det till att slänga den jäkla buren åt helskotta, inga mer möss i den.

Det känns skitjobbigt & jag är arg på mig själv för att jag lät honom bo i den buren,, Heike kunde ju ha levt länge till, visserligen var han 2 år och 2 månader gammal men han var ändå pigg och han var ju min gosegubbe.  Usch jag skäms för att jag lät honom dö på det värsta sättet, Stackars lilla Heike..Gråter

Pimu
0

.. men .. va olyckligt .. beklagar sorgen .. *krama*

Anett Lindbom
0

Ja det var hemskt att hitta honom så där, det känns skitjobbigt just nu..

Mymlan
0

Beklagar..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Grodan
0

nää, usch, så jobbigt när en sån olycka händer… "jag skulle kollat extra noga innan jag stängde"… ggrr… jag har varit med om två likadana klämolyckor… bägge på lovande avelshonor… såå jobbigt… förstår att du anklagar dig själv nu Hedbrant… KRAM**

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Zamwyn
0

Nämen fy… Stackars lille Heike, och stackars dig! Stor kram!

Anett Lindbom
0

#4, Ja man blir ju så himla förbannad på sig själv, och man känner sig så himla oaktsam. Men jag ville ju att Heike skulle  få bo i den stora buren nu så här på ålderns höst, och han såg ju ut att trivas så bra i den. Heike brukade ligga i sin hängmatta & bara njuta av livet, Men nu ville han tydligen ut på nya äventyr & då slutade det så himla illa, Så himla tråkigt & så himla jobbigt.