24 juli
idag är det 24 juli, har varit det hela dagen… 
det är bara 5 månader kvar till julafton! *bara så ni vet*
![]()
Och 27 dagar kvar till min födelsedag. Så ni vet. Jag önskar mig en modig och trevlig och snygg mushona till mina fega tjejer, Grodan. :D
/Anneli
hona? hane menar du väl? 
jag ska åka o nattshoppa nu… ny grej jag kommit på… hihi
mina pengar kom idag så… köpte mest djurmat…
Det behöver jag också köpa. Mina djur äter mig ur huset.
/Anneli
mina med… fast eg mer för att mat är så jäkla dyrt i 08…
Men åh, du med! x'D
Var ut till en sjö idag och så var det en karl där som också glatt förklarade att nu är det 5 månader kvar till jul.
Snacka om glädjedödare egentligen, jag hatar snö :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
snö? flytta ner hit till 08… ingen snö längre… lite slask nån vecka kanske… någon dag med blixthalka då alla bilar kör av vägen… men annars plusgrader o regn
Men palla bo i fjollträsk liksom :/ Jag vill ha Dalarna med sommar året om, det vore underbart :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
ääääääääääääh, perfa me 08… utom stressen… men den kan man skita i ju (jag jobbar stenhårt på det!)… matpriserna och att det är lite väl nära norrland… hehe
Nä, så mycket folk och blåsigt och usch :P Fjollträsk duger typ som semesterställe ^^