Terrarium inrednings tips.
Har införskaffat mig ett terrarium på 95*40*40, nu ska vi sätta in hyllor. Men bra mått på hyllor, djupet? bra höjd? vill inte det ska bli för högt så de skadar sig om de skulle ramla ner. Hyllorna kommer ej vara fast i glaset utan kommer vara så jag kan lyfta ur dem för kunna skrubba av dem. Fler inrednings tips tas emot.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Ja jag skulle ta en gren eller så att klättra i. Fästa någon sån här liten mysig korg att sova i högt upp på den och lite tjocka rep att klättra i hängande.
Du får fotografera och visa oss hur du låter allt växa fram - sånt är alltid kul
#1 rep har jag inga just nu. Zoo hade inga såna där repknutar inne heller, fast är de bra för mössen då de är trådiga i ändarna? Tänkte se vad roligt det finns imorgon om det kommer säljas leksaker etc till mössen. Hyllplan går inge vidare vi kan ej få det att se snyggt ut, tummen mitt i handen.

Rep kan du köpa på någon affär som säljer behöver ju inte vara dom där jätte tjocka som hundar leker o drar i. Om du vill ha lite bredare så fläta samman o gör egna knutar.
Ja du får passa på att titta imorgon vad som finns att köpa.

Jagh gillar din "klätterställning" Den har du gjort själv eller hur?? Den är jättefin!

Mymlan hur går det - fick du tag på några roliga saker att inreda med? Ska bli kul att se bilder sen när du är klar.
Eller ännu roligare hur det växer fram
#6 Just nu endast ett hjul, hittade ett jag tyckte verkade vara bra till möss. Se bild. Vi får ej till hyllplanen, för när det är klart så är benen sneda och det vill inte jag ha. Vi är inga ess i snickeri, den berömda tummen mitt i handen.