Tack Grodan
För dagens minnesutställning - den blev minnesvärd.
Och nej jag pratar inte om placeringar …utan vad dottern o jag pratade om innan … hon kom o sa till mig.. "mamma så kul det här var - den här utställningen åker vi till nästa år igen, det här var jätte kul"
Det var en mysig stämning, god fika o mat, lotterier med priser på nästan varje lott. Trevliga människor och vet du vad???? Jo jag gillade även lokalen… visst det hade kunde vara lite bättre ljus o fler stolar MEN å andra sidan är man som hundutställare van att ta med allt så hade man bara vetat det så hade man kunnat ta med egna stolar… men i mina ögon så tyckte jag ändå att alllt gick bra. Det fanns ju ställen att sitta på.
Frågestunden med veterinären var ett trevligt inslag där vid lunch.
Som sagt jag tackar igen för den trevliga tillställningen och dotter nickar trött o nöjd nerkrupen i sängen….
Sätter betygsättning på tråden bara för att ni som var där… kan sätta vad ni tyckte… men det kan ju inte bli annat än 5or för nog hade vi en trevlig dag?

Ja supertrevligt var det och stolar var ju inte så viktigt ..Det fanns mysiga fönster att smyga upp i . En jätte bra utställning!!
ps tacka mamma och ge henne en guldstjärna för den supergoda maten och inte att förglömma det underbara brödet!!
Tack också till Elin för att du var så snäll och satt och berättade hela tiden när du dömde standard.
Och tack alla trevliga musmännsikor som var där och gjorde det så kul att träffas!
Jag måste hålla med! Grodan med mor hade verkligen fixat en suverän tillställning. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte stannade kvar och städade men hade gäster som redan satt hemma och väntade.
Klar femma!!!!!!!! 

Jag tyckte att alling var toppen, verkligen! Utställningen flöt på bra, det bjöds på väldigt god mat, finfint lotteri, och självklart alla trevliga människor som hade tagit med sig sitt bästa humör. Guld!

Det låter som ni haft det kanon! *avis* 

Ja det är med rätta *Ler* att du är avis… för vi hade jätte trevligt *ler*

Jag tycker att det var lite synd att jag dömde dock, hann inte alls med det jag ville, typ umgås, köpa möss, sälja möss, titta på alla möss, mysa och ha skoj!
Skoj hade jag, men på tok för lite "fritid" Nu vill jag inte döma på ett tag!
Grodan ska ha ett "Mega-Ultra-Fyrverkerier-och-Raketer-Multipla-Orgasmer-Ultra-Plus"-Tack för den här utställningen! Hur lyckad som helst och den bästa Minnesutställningen jag har varit på! Bättre en den första, då jag kom hem med pokalen!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Duger dom??? *Ler*

Fantastiskt trevlig dag! Helt perfekt arrangerat. Stort tack till Grodan och stort tack till Grodans mamma för underbar mat!
Jag och Ebba hade en jättetrevlig helg i Stockholm. Bagaget hade utökats en hel del till hemresan så vi släpade och bar på tåget. Förutom all shopping i stan så hade det ökat från en enda mus på resan upp till nio möss på resan hem. Visserligen ska fem av dem vidare till Skåne. men efter bedjande ögon från Ebba och snabba "buröppnar-händer" hos Grodan så blev det ändå en mus mer än vad vi hade tänkt oss. Men han är sååååå söt! Och eftersom Ebba resonerar som så att man inte kan ha tomma burar så var hon tvungen att ha någon i buren hon vann på utställningen. Fantastiskt lotteri!
Stort tack till alla som var där! Roligt att få ett ansikte till namnet! Hoppas vi ses snart igen!

Instämmer med övriga. Det var vår första utställning men förmodligen inte den sista.
Jag tar åt mig HELA äran och tackar för beröm. Trots allt är jag hjärnan bakom allt.
Jag vill tacka alla som hjälpte till att bära, städa, skötte de sysslor de fått utan problem samt alla som såg till att det blev en minnesvärd dag.
ThereseW gjorde ett kanonjobb som handler! Tusen TACK!