Nya ifokus
Om allt går som planerat så kommer Nya iFokus lanseras natten mellan torsdag och fredag. Det är väldigt mycket som är nytt och förbättrat. Inte minst är de personliga sidorna mycket mycket bättre!
Till en början kommer det säkert kännas väldigt ovant med det nya, men vi värdar har kört den nya versionen hela sommaren och gillar det, så ge det lite tid.
Trots att det är ordentligt testat så kan det så klart dyka upp ett och annat fel. Om ni stöter på något fel, skriv gärna en rad på Support iFokus så fixar gänget bakom iFokus det så fort de bara kan.
Ska bli roligt att se o uppleva lite nytt ..
Jag har en gammal, slö dator, kör med IE 6, har liten skärm (och därmed inte widescreen och så hög skärmupplösning) och kan säga att
- det tar en stund att ladda sidan
- texten på browsern behöver göras större

Ser bra ut tycker jag!
Ska bli spännande.
Några nya funktioner
- blockering
- egen adress till personlig sajt (får då inte innehålla å, ä och ö samt mellanslag och andra tecken, medlemmar med sådana tecken i sitt nick får möjlighet att byta nick när de aktivererar sin personliga sajt)
- på Om sajten står vilka som är värd och Medarbetare på sajten (samt även på deras sida)
- PM blir mer lättöverskådligt (som en forumtråd)
- wysiwyg + smajlisar i gästboken
- utökad dagbok, mer som blogg
Nu är nya sidan uppe. Saknar senaste tråden. Den kändes levande och som en länk till de andra sidorna.
Argh, helt hysteriskt. Irrar bort mig totalt nu. O_o
//Lina
Argh, helt hysteriskt. Irrar bort mig totalt nu. O_o
//Lina

Me like :) Det enda jag stör mig på är att man måste scrolla upp för att kunna välja en ny tråd när man läser i en annan. Men men, kanske görs det något åt det eller så får man vänja sig. Har inte hittat något annat än som jag ogillar. Men jag som Sajtvärd har ju också använt sidan ett tag.