Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 256 ggr
amaira
0

Utställningen: Först av allt...

Ja, först av allt vill jag uttrycka min beundran inför den fantastiska förtäringen!!!

Grodans mamma (trevlig bekantskap vill jag lova, god bekantskap också ) hade åstadkommit en lunch som kan få en femstjärnig restaurang blå av avund! Både vad gäller kvalitet, smakupplevelse, "nyttighet", och … ja, vad säger jag. Det var ju inte "vanlig" mat precis, brödet var fenomenalt till exempel. Men det var inte heller "konstigheter".

En stor stor eloge, och ett stort TACK till Grodans mamma! Det var fantastiskt!!!!! *slickar mig om munnen fortfarande*

ThereseW
0

Kan bara hålla med!

Grodan
0

Allt var enligt mina direktiv! Jag ville visa musfolket att man kan fika och äta utan socker och onyttiga saker!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Det var verkligen TOPPEN Grodan!!!

När jag ändå har dig på "tråden" vill jag än en gång säga att det var en hög-kvalitativ utställning, på alla vis! Jag förstår att du var trött efteråt.

"Aldrig mer!" uttryckte du. Kanske går det att ändra till "Aldrig mer ensam!" Du har kunskaperna och de bra idéerna, med en hord "hjälpare", hantlangare och "genomförare" kanske det inte behöver bli så betungande??

Till och med de små detaljerna var genomtänkta! smilie Lotteriet var toppen. Den skrivna presentationen av Gunvor Lundblad var genomfin. Handlersystemet väl fungerande och praktiskt (från min sida av domarbordet sett). Vetrinären var ovärderlig!! Maten …(ja det har jag ju redan sagt). Och sidan i programmet med dina tecknade själfulla härliga möss!!! Dem har jag suttit och studerat ingående långa stunder smiliesmiliesmilie här hemma innan jag somnat om kvällarna…

Grodan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen tack! 

Alla som hjälpte till är värda ett tack också. ThereseW gjorde ett kanonjobb! Jag visste att hon var rätt person på det - trots att jag inte fick se hennes ärr på magen… Gråter

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

maddemusen
0

Ja som jag sa i en annan tråd; Allt6 var superduper och Gerodean-mamma kunde det där med att baka mumsigt bröd och göra superduper mat!

Vetrinärsbesök

Lotterierna var ju också jättefina!

TACK ännu en gång Gerodean!!!!!Skrattande