Petboxar säljes
Tja, jag beställde några petboxar för att ställa ut men nu sket det ju sig med ekonomin. Så, 3 av de är till salu.
Petboxarna är sånadär Exoterra Faunarium från Hagen, 23*15,3*16,5 cm (http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/5356 ), köptes från Grand Prix för 42,50 kr/st och anlände igår - mao sprillans nya, har inte använt de, det enda jag gjort är att de packats upp ur sina plastpåsar.
Bilden på Grand Prix hemsida ljuger dock, dessa har nämnligen handtag.
Petboxarna finns i Borlänge, kan tas till Stockholm den 24:e augusti. Jag ska till utställningen en sväng även om jag inte ska ställa ut så de kan tas med dit, dock inte i tid till utställningens start. Kan även möta upp vid centralen eller Skansen.
40 kr/st eller alla 3 för 100 kr hade jag tänkt, iom att de är så pass nya :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ja dessa jäkla pengar, tänk om man ngn gång fick leva i överflöd med pengar.. En annan börjar bli rätt så black nu också, inget kul alls.
Jag hoppas att du får petboxarna sålda,
Håhåjaja, kan inte annat än hålla med. Och har man råd med nåt så dyker det självklart alltid upp en massa annat som ändrar det faktumet till att man inte har råd istället… >.<
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
deet är tvåorna va? de säljer du i så fall LÄTT på utställningen… om du är där vid 10 i a f
Som jag har fattat det så är det 2or ja :) Men där vid 10 är jag inte, tåget hinner inte fram tills dess utan jag är nog där vid typ 13-tiden.
Har ev hittat köpare iaf :D
Das petboxar bist tingade :)
Petboxarna är till salu igen.
Stockholmstrippen är flyttad, de kan således tas dit den 31:a augusti men då inte till Kallhäll utan möte kan ske vid centralen eller Skansen.