Mushane sökes!
Funderar på att köpa mig en mushane snart… ska till Kallhäll den 24 och undrar om det kommer vara några snygga hannar där som kommer vara till salu? Säg till så vet jag om det är nån mening att ta med Transportbur. :)
Inga hanar som kommer säljas?! Men då!
Skulle ha haft förra veckan .. men nu är ALLA mina hanar tingade
#1 Jooodå, det kommer att finnas massor! Det finns det alltid! Mushanar råder det då absolut ingen brist på! Bara att välja o vraka!

Kommer vi så har vi en siameshanne till salu. Bhumibala (född 2007-11-23) skulle egentligen flytta till Malin i Göteborg, men vi har inte hittat nån transport så det har inte blivit av. Men han är fortfarande till salu. Fast tyvärr finns det lite sjukt på mammans sida och hans syster har nyss fått en tumör.
#4 spännande, är han efter: Dynamimaus Your Dream o undan: Morakullan´s G…?

#5 - Ja, det är han. Kullen finns här i en tråd som heter "Äntligen siamesbebisar".
Ska glo där, Elyria!
Nikka, om du vågar köpa mus av mig så kan jag ev ha dessa hanar till salu (om jag får ett bra svar från SVA dvs och vågar sälja några möss)
- Lättölmus, sm sax eng typ, född 071215 (bor fredligt m bror o far)
- Tennmus, ag bu kh, eng, f 080605
- Tenormus, ag bu kh, eng, f 080605
- X, ag bu/si-ag kh, eng, f 080630
- Y, sm ax, eng, f 080703
- Y, bl-ag, ax, eng, f 080703
Fast ingen av dessa passar eg att para din tecknade hona med… Den som har söta och fina tecknade möss brukar ju vara amaira…
#7 Oja, skulle absolut våga köpa mus av dig, men jag letar främst efter en hane jag kan använda till avel, då jag har bestämt mig för att köpa en hane istället för att låna en.
Men tack för tipset, kan höra av mig om jag inte hittar någon i Kallhäll och isället bli aktuellt hos dig. Men som sagt, avelshanarna går före :)
#8 jag ska inte sälja möss tyvärr… kan nog inte ens ställa ut.. jag som verkligen tänkt sponsra SVEMUS med att ställa ut måååååååååånga…
#9 Jag vill ha..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Putt
putt

Dumt med dubbla likadana inlägg…
Har fått många tips om hanar till salu, och endel är väldigt fina. Ska som sagt kika i kallhäll först, men om DU fortfarande har en hane till salu så skriv här! Måste komma ihåg alla hanar som är till salu om jag inte hittar någon!
OBS! Han ska helst kunna användas till avel.
*Putt*
Putt