Uppdaterat mössens hemsida
Ja, som rubriken lyder…
Har lagt till nya möss som flyttat in. Har också lagt till bedömningar från utställningar till deltagande möss. Foton från bla Minnesutställningen i galleriet. Finns det någon jag fångat på bild som inte vill synas så kontakta mig så tar jag bort dig!
Uppskattar också synpunkter på sidan och annat i gästboken.

Men du! Det där var en fin sida för en nying som mig:) Jätteroligt att se och läsa om färgerna…!!
Tack. Jag har ingen direkt info om djurslagen på varken mössens eller råttornas sida då jag tycker att man hittar så bra information om djuren på deras respektive klubbsida vilka jag länkat till.
Min sida är i stort bara en presentation av mina djur. Men det är kul om ni ändå hittar något trevligt där. Mest foton förstås!

Jättefina foton och väldans trevlig hemsida om dig och dina djur! Och vilka fina saker du gör!!!
Tack maddemusen!!

Åhh vilken fin sida. Och så mycket fina bilder att titta på.
Och håller med att sakerna du gör är jätte fina *ler*
Gör du bara med råttor eller även möss, hundar osv?
Tack mandymoo.
Lite muskort mm kommer nog längre fram när jag får ork och inspiration. Hundar begränsas till whippetrasen just nu.
Men vill du ha allmänna motiv på gratulationskort el dyl så ställer jag upp och gör kort på beställning. Hur de kan se ut finns på "mestadels papperspyssel" på hemsidan, men givetvis finns det inga gränser. Det är bara att ange önskemål om stil och färger.
Helt underbart ju! Älskar dina kort! Bokmärken med råttor var bara hur fina som helst och skylt "Här bor mina gosbollar!" Wee!!!
Superhärligt! Blir nästan lite kär… 

Jätefin sida Cosmonita. Det har du gjort bra.
Tack så mycket!
Jättefin sida, jättegulliga möss:)Verkligen !!!