Blåa sötnosar
Ja dom ska också ha sin egen hyllningstråd *ler*
Sen är det lite av eget intressa att starta trådarna för att kunna få se många många fina söta foton på flera möss *ler*
Här är i alla fall min egna blå ….
Ja jag vet hon är för ljus men i mina ögon har hon den perfekta nyanser för den här färgen… *ler* alla har vi våra favoriter…
Jag älskar blå möss! Har för tillfället ingen då min Lilla Blå dog förra månaden. Men jag är svag för blå möss så stöter jag på nån så följer hon nog med mig hem.
Bifogar foto på Lilla Blå. Hann tyvärr inte få nåt riktigt bra kort på henne… Hon var blå tan bandad långhår. (Nåja, kort långhår.) Underbart söt och trevlig!

Lilla Blå var jätte söt ju och bilden är kanon bra.

Så fina dom var både Dukat o Citrin.
Och ja jag kan bara hålla med om att det är just extra flott o vackert.
Jag älskar också blåa möss!!!

Hmmmm … men du Grodan man ska inte äta dom…. *ler*

Som sagt är man både tan o blå - söt och vacker… synd bara att jag är så urkass på att fotografera….
Och TACK
för att han fick flytta hem till oss.
Det är jag som ska tacka! 
Min mus e blå, vet inte om han är så bra i färgen (?) har ingen större koll på det, men i mina ögon e han då hur fin som helst :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Odette - i dom här trådarna så är det inte "perfektheten" i päls o färg vi tittar på - här njuter vi av ssta möss i olika färger.
Och han är verkligen hur söt som helst.
mandymoo.. jag förstår det, blev bara nyfiken på å höra om han anses vara en "fin" blå eller inte.. tänkte på er som har bättre koll på mus färger å nyanser än vad jag har 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Då låter vi frågan genast gå över till dom som kan *ler* för jag är okunnig gällande sånt jag också.. *ler* Jag tyckar dom är vackra men så är det inte som dom ska vara enligt standarden *ler*…. om man nu ska titta på den.

#14 näe.. nu blir ja kinkig. den e ju hur söt som helst, varför är den din å inte min >.<
_

Odette…. för att jag var o hämtade henne i Finland i helgen o det gör att hon är min *ler*… visst är hon söt…
mandymoo.. hehe, jaja, hon är väl din då ;) ja hon är helt bedårande! ser så himla vacker ut i ansiktet, så fina ögon och öron… å mörka små tassar å den fina fluffiga pälsen.. sööt ^_^
_

Odette… jag har hälsat henne det från dig och hon hade absolut inget emot att få smicker *ler*

haha… mandymoo tränar med kameran… de bra, träna på du!

Japp.. dottern ger hårda lektioner….

Så otroligt söt *ler*

#30 såååå söt
#31 vilken vacker blå färg

lorina