Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 345 ggr
ThereseW
0

God morgon, 4 september

Måndagmorgon! Är ni som katten Gustaf att ni hatar måndagar, eller ser ni fram emot en ny vecka? :)

Själv vaknade jag tidigt och tog en långpromenad med vovvarna i busvädret. Skönt med frisk höstluft och lite blåst tycker jag.

Ska åka iväg och ha religion-lektion om någon timme - roligt! Sen ska jag & en kompis promenixa med mina & mammas hundar. Ska ut och rida i eftermiddag också, så jag hoppas att det inte regnar idag igen…

Ha en toppendag allihopa!

Muszimba
0

vanligtvis är jag som katten Gustaf och hatar måndagar, men idag hatar jag den inte. Ska iväg på vinprovning på Hotell Sheraton här i Stockholm nu ikväll. Det blir att få smaka spanska viner, ska bli kul.Penga mun

amaira
0

Jag tycker mycket om måndagar Kyss. Jag tycker också mycket om tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar.Generad

Gomorron förresten Skrattande

Vattnadal
0

Jag brukar gilla måndagar, för jag är ledig då, och kan ta en "Elin-dag", dvs ägna mig åt att göra bara det jag vill. Fast idag ska jag jobba, vilket just nu känns lite onödigt slitigt… Har haft en jätteskoj helg, men lite hård mot kroppen, med mycket att bära och släpa omkring på, samt lite blött oxå…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ThereseW
0

Shit vad det blåser ute! Jag gissar att pållen kommer vara på bushumör… :)

#1 Oh, vinprovning på Sheraton - det låter flott ;) 

#2 Alltid lika positiv, det är härligt :) 

#3 Vad bra att du fick din roliga helg, hoppas att dagen inte blir för slitsam på jobbet.