September - mouse | Septembermusen!
Posta bidrag - ladda upp foton - i denna tråd
till och med 25/8!!!

Mouse of the month; September!
Upload pics of your mouse in this thread. Pixels about 800x600 (larger is ok - it will automaticly be resized to maximum 800 pix width). Only one pic per member. Until 25 of August!___________________________________________________________________
Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga foto ca 800 pixlar brett. Endast ett bidrag per person. Månadens bild avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet
I slutet av året kommer någon av dessa bilder koras till årets mus. Det kommer ni; medlemmar i musifokus få rösta om! Årets mus kommer förutom äran vinna ett musligt pris!
Obs! Ett bidrag / person gäller! Välj ett foto som är ca >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/8.
kolla terato, vi har två septembertrådar… hihi

Bah! Jag är så kass. Och tänk så jag sökte och sökte men hittade den i alla fall inte.
Älskar mina stora små vänner..
Hihi. Och jag vill byta bild. Sätter in en annan bild i den andra tråden. Bara för att jag "tröttnar" på gamla bilder. ![]()
vi slänger denna tråd…