Blogga
Någon mer än jag som bloggar om sina djur? Tycker det är roligt att följa andras djurs liv, samtidigt som man får tips och insperation :)
Speciellt om man köpt ett djur från någon är det kanske kul för säljaren att följa djurets utveckling och uppväxt.
Ankness.blogg.se/djurflocken
Nja, skriver inte specifikt om djuren, men de kommer med där ibland. Om lite mer än en vecka blir vi med hund, så då kommer det nog bli lite extra djurrelaterat i bloggen.
//Lina
#0 jag bloggar inte mer än skriver i min dagbok här på iFokus - legat lite på latsidan nu dock…
#1 vad skoj, vad ska du ha för dågg rivörs?
#2 En irländsk terrier.
Just den ska vi bara vara fosterhem till under ca 9 månader, medan hennes riktiga matte befinner sig utomlands på ett uppdrag, men tanken är väl att det blir en irländarvalp därefter. Egentligen gillar jag rejält stora hundar, mest av allt skulle jag vilja ha en irländsk varghund, men sambon sätter stopp för det. Han har växt upp med bordercollies och kan inte föreställa sig något annat, tråkmånsen, och större hundar än bordercollie är typ läskigt. Irländsk terrier är en kompromiss.
För en raggig hund SKA jag ha åtminstone.
//Lina
haha, vilken skoj vovve…