Skäänkes tre möss.... =/
Hejsan!!
Nu är det så att jag ev måste flytta hem igen pga av olika skäl. Och jag är inte tillåten att ta med mössen hem om så fallet blir. Så jag Tänkte om det är någon här som kanske skulle kunna ta över dom.
Det är då min goa Hillary, Dandellion och Mystica vi pratar om.
De finns i Karlskoga.
Hillary är äldst.. Vet inte riktigt ålder på de andra två då jag inte fick reda på det i djuraffären. Men de är inte äldre än 4-6 månader skulle jag tro.
SNÄLLA någon!! Vill inte skänka dom till nån som har orm. De är för mycket värda för att bli ormmat!
DESSA MÖSS HAR NU HITTAT ETT NYTT HEM! :) /Terato

Hmm, lite långt till karlskoga från tyresö när man inte är begåvad med körkort… Jättesöta små möss!!!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

hmmm .. bor oxå lite dumt till (Västerås) dom är jätte sööta ..

Pimu, jag skulle kunna åka en bit så kan vi mötas på typ halva vägen??
De behöver verkligen nya hem..
Oj, va Dandellion va lik mina två tjejer. De har precis samma teckning. Svartvita med någon enstaka fläck brunt! Jättesöta!

*Putt putt*

skulle hjärna ta imot om jag fick det men det räcker med dom 3 jag redan har
Dem är jätte söta men är nog lite långt iväg från skåne. Har redan 4 möss själv. Hoppas du hittar bra hem till dem.

Mina små sötingar har blivit tingade =)
Dom ska få nytt hem alla tre, till ett å samma hem då =) Så jag är glad.
Ni får ta bort tråden om ni vill nu.
Jag är superglad. Nu vet jag att de kommer få det bra. Tackar Raya för att han och hans flickvän tar sig an mössen. Då de även har möss sen tidigare. Då vet jag att de får ett bra hem =)

Vi brukar låta alla trådar ligga kvar, även annonser! Men om du vill kan jag flika in i första inlägget att de är sålda.
Skönt att de hittade ett bra hem! :)
Älskar mina stora små vänner..
Jag och Raya är gada att vi kan hjälpa till när möss behöver bostad. Tänkte skaffa bäbisar med dem vi redan har, men det känns ännu bättre att kunna ta hand om dessa sötnosar. Samus, Era och Amber är så nyfikna på sina nya kompisar och hälsar dem varmt välkomna.

Hihi, vad roligt!
Älskar mina stora små vänner..
Va skönt att det löste sig så fint :D

Jaa.. Verkligen!
Nu slipper jag ge dem till nån med orm. Det fasade jag mest för.. Skulle tycka mest synd om Hillary då, eftersom hon blev räddad från att bli ormmat från första början, först från att bli ormmat och sen från att bli ihjälslagen. Eftersom ormen bara orkade 4 av 5 möss så blev hon kvar. Då skulle han slå ihjäl henne. Och det va då min kompis Emilie räddade henne. Å jag har haft henne nu. Men måste ju lämna bort dem.
Synd. Men jaa, de kommer till ett bra hem =)

Vad roligt, då får de det bra.
(Hade själv lite dåligt samvete för att jag inte genast åkte och hämtade dem, jag som bor i grannstan… Men nu löste det sig ju bra.)

Jag tycker de verkar känna sig hemma nu faktiskt.
Vi blev väldigt positivt överraskade av Dandellion som var helt tam direkt. Tog inte många minuter innan hon var uppe å klättrade på oss 
Hillary är också väldigt tam, men tar lite längre tid på sig för att hoppa upp i handen…
Mystica däremot litar inte riktigt på oss. Vi får ta "tämjandet" av henne i ett helt annat tempo. Men hon är framme och nosar på oss ibland iaf 
Det är en härlig liten flock vi fick med oss hem!
Supersöta och snälla och tama. Gah, kan det bli bättre!?

#21 - Hehe, tror inte det. Skulle va om de bajsa guld-klimpar då