Morrn morrn! 6 september
Gaah! Är äckel-förkyld.. Ont i öron, hals & muskler. Tjock i huvet och snorig i näsan. Och det går inte så bra att snyta sig heller, det gör för ont i magmusklerna.. Vilket elände… :P
Har varit ute med hundarna i den friska luften nyss och väntar nu på att duschen ska bli ledig.. En varm skön dusch - aaah! :)
Sen är det plugg som gäller. Försökte läsa historia igår och vara effektiv, men det går inte så bra när man har en treåring som springer omkring och vill leka medan hans föräldrar ligger och sover middag… Näe, det vart att vi målade och lekte med trolldeg istället…
Hur ser eran dag ut?

Min dag är inte planerad än…
Ev blir det frukost med en väninna… efter att hon haft morgonpasset i stallet…
Ev så blir det lunch med en annan vän… beror på jobbet….
Annars så tar jag väll några svängar till tvättstugan…
o en lite längre promenad med vovvarna *ler*
Jag fyller år idag! :-D 24 år närmre bestämt, men det går ju att lista ut på mitt nick ;-)
Vi har "obligatorisk" friluftsdag halva dagen idag på Komvux men jag orkar inte bemöda mig att gå dit. Vet många med småbarn som skulle skylla på att de inte har dagis så de inte kan komma av den anledningen. DEN visan kan ju inte jag dra eftersom min son går i skolan men det får gå ändå.
Anyway, skolan börjar igen 12:15 så då ska jag vara där. Sen är det plugga, Hämta Victor från hans skola och så iväg till Victors brottningsträning och sedan är klockan nästan 20:00 när vi kommer hem och då är det äntligen kväll och lugnt :-) Förrutom läxor då förstås…pust.

GRATTIS

Tack 
Grattis Beckah!

Grattis Beckah!!! En gigantisk kram kommer nu till dig surrandes i cyberrymden, så bli inte rädd förr surrandet.
Det är ju inte något getingbo, utan bara jag.
Annars så har jag halvdag i plugget då jag läser sista kursen till Uska. Är själv förkyld och seg lite här och var i kroppen.
Tack vad gulligt :-D

Grattis, grattis!! :)
Grattis!!!
Grattis!!!
Tack tack :-D

Grattis lite efterär jag som vanligt hehe med Ett Stort Grattis iallafall!!

Annars har jag jobbat suttit i team hela dagen som vi kallar det..Jag jobbar med dövblinda som har tilläggshandikapp…Så var tredje vecka har vi team där vi lägger upp strategier för hur vi skall jobba med vår gäst och utvärderar det vi har gjort, plus att vi har fortlöpande utbildning den här dagen också ..Så huvudet känns som mos för tillfället ;-)
Så har jag hand om mina 3 barnbarn…. så nu är det 4 barn här från 7 till 2½ år i sovrummet , och ett gäng tonåringar i resten av lägenheten.Nu skall de små sova och så klart är Madicken och Bamse på….