Tack
Tack för idag en trevlig dag även om jag inte ställde ut någonting.
Hem kom jag med 2 nya möss en svart tjej *än namnlös* och en choklad sable *än namnlös*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Kul att få se alla otroligt fina möss idag, såg endel riktigt fina… *avundsjuk*. Hade hoppats på ett köp också men det blev inget av med det. Grattis till vinnarna! (vilka de nu blev)
Jag är sååå avundsjuk på er alla som kunde komma. Fick istället gå på ett bajsdåligt bröllop.. Gratis dricka och mat dock, alltid nått …

Tack till alla som tog initiativ till och ordnade utställningen! Vi kom hem trötta och glada och har packat upp mössen. Preem har flyttat ihop med 2 damer redan i uppackningen.

mina två damer blev lyckliga vinnare av bland annat SMP1-08(björndalens carmencita) och SMP2-02(vattnadals anisskorpa). SMP betyder SMmästare i Petklass.

Jag som inte kunde vara med i går vill gärna se fler bilder…

Jag också! :)
Älskar mina stora små vänner..
Tack själva för en trevlig dag. Vi har ju inte haft möss på ett tag nu men blev musägare igen igår. Men det får stanna vid ett gäng tjejer nu. Gränsen går vid en bur 
Lägger in lite foton också
men gaadd, kunde du inte sudda bort min behå typ… haha
Kunde tyv inte komma, jag skulle gärna ställt upp som handler får bli en annan gång.

Jag vill också tacka alla för en mycket trevlig dag
Det var väldigt roligt att träffa dig Tassar!! Och att träffa Nemi igen. 
Jag och mössen tackar också för en jätte trevlig dag.
Det var jätte kul att träffa er^^
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
Jag vill också tacka!
Alla utställare och besökare!
Tackar Anna M.Nilsson för att hon räddade hela utställningen.
Tackar domarna och sekreterarna!
Tackar inhoppande handler!
Tackar Anna Aspelin för alla priser!
Tackar mig själv för att jag ordnade lokal, raggade utställare, skrev en fin annons osv.
Tackar INTE folk som lovat komma men inte kom… 
#19 lovade aldrig att jag skulle komma om det är mej du syftar på. JAG ÄR LEDSEN MEN HAR INTE KUNNAT LÄGGA SÅ MKT ENERGI PÅ DET HÄR , försöker som fan få ihop allt.
Om det blir utställning på ett ställe ja hittar till o så e jag gärna handler.
Jag sa att jag kunde kanske vara handler, om jag kan så.
#20 Kallhäll är ej svårt att hitta till. Pendel från Centralen mot Bålsta sedan går man bara mot centrum till folkets hus som är precis framför näsan när man går mot centrum.
Är man osäker så kan man alltid hojta här på forumet om ngn fler ska åka kommunalt och man kan göra sällskap med.
#20 haha vad kul att du tog åt dig… vem är du? LOL 
#22… malin du vet. Malin_2 jag bytte namn när man tydligen kunde göra det, asså inte velat ha det namnet på aslänge;P
Jag skrev ju till dig o sa att jag kanske kunde vara handler, tycker det är lite starkt av dig att påpeka o säga att jag lovade, om det var mej du syftade på.
förlååt hur många gånger ska jag säga det, jag vet att jag höll på med husmusen förut o allting . Men tyvärr har jag fått mer o göra i mitt liv svårt o ha alla bollar i luften. Jag kan vara handler en annan gg
Mjuue? Malin? Okej, då fattar jag med.
Hej du goa. Kul att se dig här! Du kanske kan komma på utställningen den 1 november? Räknar med att åka då, och kan ta med dig.
#25 Ja visst Ann-Marie kan jag åka med dig då(:
Vore jättebra, är gärna handler då!
Ta det inte så hårt malin! Jag retades ju!
<--- retas
Är det en till utställning? Vart? Likadan som förra?
#28 Antar den ska vara i Kallhäll..
#27 Oj förlåt haha! trodde ja handskades med kritik vilket jag inte är så bra på (a)
Bra , still friends:)

Kan förstå nu att Grodan blev lite sur, jag hade ju också lovat att vara handler men sedan blev jag tvungen att flytta… :D
blev inte sur, inte heller så besviken… jag är van… 
dock var det väldigt trist att jag fick stresshjärnsläpp när jag dömde standard…
#32. Förstår dig till fullo! "Det där" är en anledning till att jag tvekar inför att själv bli aktiv domare.
Jag orkar helt enkelt inte hålla koncentrationen på en så hög nivå en så lång tid, och med så många möss, som det kräver. Sedan vill jag "bara gå iväg" mitt i alltsammans.
Men! hade inte lovat-.- sa kanske!;O däremot trodde hon att ja skulle komma o ja hade ingen aning om att hon svarat!
Så kortfattat; det blev ett missförstånd

Jag åär så kass på att planera, känner jag. gosh, måste vara med nästa gång. Men lite beror det ju på elin också. Är ju så mycket enklare att bara åka bil än att åka tåg och härja.(jag är ju lite resfeg)
Utställning 1:a November? Vart, när, hur? Har inte sett nåt på svemus hemsida om det.
Älskar mina stora små vänner..

Det kommer info om utställningen 1/11, Terato.
Ooohh, va kuuul .. då måste jag komma .. för jag vill juh inte missa den fina stämningen o alla möss o ägare igen ..