publicera bok/kalender
Ett pläjs där du kan publicera din bok eller kalender och få den såld:
Jag har själv inte testat det.
kul länk, tack!
Japp - kul länk, tack! 

Här kommer jag faktiskt att "jobba lite". När jag hinner.
Till exempel kan jag göra mus-almanacka, och om någon vill köpa sen, så finns den ju, antar jag…
almanacka är enkelt, det kan ju vem som helst göra. Att göra en tillsammans för SVEMUS - orkar jag inte, men idén är bra, eller …
Tack igen Grodan, ska kolla ordenligt när jag har tid och lusten ramlar över mig. Jag har ju "böcker" på gång som jag vill göra, av lite olika slag… påbörjade också. Dock inget "musigt" av intresse.
Än. Tror jag. Man vet aldrig.
Inget musigt? Vad är det för böcker då?
Det som är bra är att man slipper ligga ute med pengar, däremot vet jag inte om du tjänar något, ev är det företaget vulkan som gör det… hm… men om man kan peta in lite reklam om möss, mus-ifokus, Svemus, sin uppfödning el dyl så kan det ju vara lönt. All reklam för möss är ju bra reklam. Sverige behöver ju se hur fina de är!!!
Kanske kan vi lägga upp en almanacka för mus-ifokus där, som folk kan köpa om de vill - och då behöver vi inte gå back…
Ja, jag menar inte att tjäna något, inget annat än att inte gå back, och så äran förstås.
Jag skulle tycka det vore jätteskoj att stå på mässa och sälja massa fina mussaker: böcker, almanackor och
- toapapper med söta musar på
- dryckesunderlägg med fina engelsktypade möss på
- kaffemuggar med målade möss
- väskor, plånböcker i tyg med påsydd enkel o cool mus på
- affisch med standardfärger o foton
- mm