WAIJ?
Varför vill inte folk jobba ideellt med en liten söt klubb som SVEMUS?
(Varför är det bara vi sjuka, trötta och utbrända som jobbar ideellt?)

Kanske för att de är "för" friska i kroppen, men "tråksjuka i kontoret längst upp". Jag är ju mitt emellan båda delarna. Jobbar heltid och pysslar med Svemus utöver det, trots att jag är sjuk i muskler, ryggen och foten just nu. Begär tillockmed semester för att stå på Spånga Djurexpo om exakt 3 veckor, alltså för er som inte sett det så är det den 27-28 september..
haha… vilken bra förklaring…
oj… semester… hade SVEMUS massa pengar skulle du fått ersättning… antar att du inte är utbränd än, men du blir väl om du inte passar dig…

Är det faktiskt redan på detta jobb jag har som assistent i en vikariepool…. Men jag gillar att göra saker för Svemus.
vi älskar dig för det, anna! 
själv är jag så sliten nu, jag vill bara vara en vanlig medlem o slippa oroa mig…
Och jag älskar både Anna och Grodan (och flera) för allt vad ni gör och gjort för SVEMUS och därmed indirekt för mig. 

Ja, det är underbart att det finns eldsjälar. Jag tror som sagt att de är för få som är musintresserade över huvudtaget! Om man säger att det finns en eldsjäl på tjugo och svemus har typ 40 medlemmar så blir det bara två eldsjälar. Om det var 100 medlemmar så borde det bli fem eldsjälar! :D
Jag vill och har lust egentligen. Men bara efter mina egna initiativ och när det passar mig. Skulle gärna sprida lite intresse här på hemorten. Sprider info och gör reklam för musen gör jag faktiskt väldigt mycket! Ofta om jag hör någon prata om möss i en zooaffär smyger jag mig fram och börjar babbla. Men likt förbannat har jag inga såna där mus.ifokus-kort nu. De brukade jag alltid ha någon i väskan förut! :) Jag är en babblare och är bra på att göra reklam. Det är egentligen där jag kan hjälpa till!
Älskar mina stora små vänner..
Vad finns det att göra för Svemus som icke-frekvent utställare? Dock medlem
Är ju med i SRS styrelse, och försöker göra mitt bästa där. Men det hade varit kul att göra något för Svemus också!

Mvh Stephanie 

#6 asch då… har en stämpel här… men inga visitkort kvar (har inte råd att göra nu)
#7 Massor…
- redaktör för HM (göra tidningen och se till att den kommer ut)
- hjälpa till att arrangera utställningar (boka lokal, domare, göra pr, skriva program, vara sekr, handler, fixa fika)
- shopansvarig (se till att SVEMUS får in lite pengar på att sälja saker, införskaffa dessa saker, skicka ut osv)
- visa upp klubben på mässor
- göra infobroschyrer om klubben (se till att den trycks billigt och finns i klubben för medlemmar och mässor etc)
- hjälpa till där det behövs
- webmaster - piffa upp sidan, rätta fel osv