Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 421 ggr
amaira
0

Medlemskap?

Hur lång tid tar det att få bekräftelse på att man (jag) blivit medlem?

Hur får jag den bekräftelsen? Välkomstbrev? Husmusen? Medlemsnummer?

Hur gör jag om jag vill registrera möss, men inte fått någon bekräftelse på att jag blivit medlem?

Vem kan svar på dessa frågor här? Grodan antar jag… Som vanligt Grodan som får bära lasset, vare sig du vill eller inte…

Kanske också Muszimba…

Varför kan inte detta forum vara ett Svemus-forum?

Ska jag behöva ringa för att få information? Jag AVSKYR telefoner och "att ringa"…

Obestämd

Varför kan det inte "vara enkelt"… fast då kanske det enbart är enkelt för mig, inte för dem som jobbar ideellt med detta… ??

Glad

bla-bla-bla (är bergans pratsjuk, är jag till och med grälsjuk? Man vet aldrig… Tungan ute)

Vattnadal
0

Jag vet inte hur det är nu, men förr när jag var ordförande och Roffe kassör bestämde vi att det skulle ut en bekräftelse inom 2-3 v så att man visste att det gått bra med betalning od. Gissar dock att det kanske inte fungerar så nu, om föreningen har för kass ekonomi.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Stephanie
0

Nä, man får tillsammans med tidningen sen. Jag undrade också förut =)

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

amaira
0

Okej, då vet jag. Då kan jag prova att försöka regga några möss som jag vill ha med på utställningen i november.

Muszimba
0

Kolla med Dreamiz här inne. Det är hon som är kassören numera. Kolla in hennes mailadress på hemsidan, amaira.

Terato
0

Jag har inte heller fått någon bekräftelse! Men då ska jag också kolla med dreamiz!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Grodan
0

Jag vet inte alls hur lång tid det tar innan man får reda på att medlemmar betalt och så. Tror att man för det mesta ska vänta sig att det tar några veckor innan medlemskort etc fås.

Kass ekonomi tycker jag ingenting handlar om eg. Det är absolut inga problem att dra in pengar till en ideell förening - fråga mig jag är nästan expert på det nu efter att ha praktiserat konsten, av någon outgrundligt korkad anledning, i snart 20 år.

Däremot är problemet som vanligt att styrelsen är besatt av personer som ställer upp för sin klubb mer än att de vill, orkar, har lust eller kan. Så dröjer det med något tycker jag man kan räkna in personliga skäl.

Dock är vår kassör jätteduktig och ordentlig så det finns absolut ingen anledning till oro.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️