transportburar
Skulle vilja att ni lägger upp lite foton på era tranportburar, alla varianter, även sådana ni gjort själva. Behöver bilder till artikeln Transportburar - den blev ju aldrig riktigt klar…
*springer iväg och fotar* 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Tvådelad i trä
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
En nästan likadan fast med galler på båda sidorna och utan avdelning :P
Petbox stl 2
Har en annan storlek också men den ligger väl och skräpar nånstans…
de är fågeltransporter va, de där i trä?
är inte de lite svåra att få tag i?
#5 Du kan fråga på zoo butiker om de har några de skänks oftast bort. De får ju sina fåglar i dem från grossisterna.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#5: Ingen aning, de har då använts som det innan jag fått de iaf :P Den tvådelade fick mamma ett par gojor i, uppfödaren hade visst byggt den själv. Och den odelade fick jag mina måsfinkar i i söndags, varifrån den kommer vete sjutton… Billig var den iaf, fick köpa den av uppfödaren för 30 kr :)
Har sett såna då och då i en djuraffär här, har suttit djur i de innan djuren blivit uppackade. I övrigt har jag inte sett till de alls typ… Så hur vanliga de är vete sjutton. Kan rekommenderas iaf, jag är helt överförtjust i de, sååå smidiga! <3

#8: Åh, smidigt! Hur har du fäst gallret?

Smältlim med limpistol från Claes Ohlsson. Snabbt och smidigt, mössen gillar dessutom inte konsistensen att tugga på.
Ah, smart :D
Fräna! Låter du en liten kant vara kvar, lägger nätet uppå och limmar sen med limpistolen eller? Nätet köper du i vilken butik? Tyckte de var jättefiffiga.
min ena Transportbur, har en till men vet dock inte var den tagit vägen..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#8 precis, väldigt få transportbursbilder!!!
jag kör också med godislådor, speciellt till möss som säljs, men har inte limpistol utan syr fast nätet med ståltråd.
små hammarplastlådor tycker jag också kan funka, speciellt om det är flera kanske vuxna möss el råtta som ska tranporteras någonstans… men fottar jag dem? näää

Godislådor där hålen bara är tagna i plastlocket med hålslag eller borrmaskin går i nödfall men kan bli gnagvänligt