pigmentförändring
En helt ny upptäckt är en pigmentförändring på siameserns öron. Jag har nu sett det på tre stycken siameser, alla hanar, varav två bor hos mig. Orolig för malign melanom…
Alla bilder på samma mus: Morakullan´s Yippimus.
Den andra hanen som har likadant, fast inte lika stor fläck är en kusin också bluepoint sm…
spännande grodan, och lite läskigt… vad är det för grej? ska du låta undersöka den? ta bort den eller?
Japp, precis! Spännande grodan, och lite läskigt… vad är det för grej? ska du låta undersöka den? ta bort den eller?
Tack för att du gav mig orden, är lite "afasi-ig" ibland, då säger jag inget som syns. 
hihi
Jamen, så svara då!
Du kan ju inte bara sitta där och fnissa. 
joooooooooo
![]()
den här e sötare
![]()
Jag tror att du glömt stänga mammans bur ordentligt och bara drömt om en ihopsättning med "pappan". Den riktiga pappan är en dalmatiner (vilket skulle förklara att mamman gick lite konstigt ett par veckor innan mössen föddes) 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Såndär fläck på en människa skulle man ju misstänka att Grodan har rätt. Om det inte är ett tillfälligt blåmärke då efter någon skada.
blåmärke… haha…
den växer… *suck*
Malign melanom, javisst … men på tre möss? Smittar det på något vis? Eller är ärftligt… ??
Malign melanom får man väl inte "bara sådär" - utan av utsatthet av t.ex. solens ultravioletta strålar?
En Google-sökning ger mig denna sidan…
http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?Articleid=3033
Kan tyvärr inte hjälpa… Jag undrar också hur det går med dina möss och vad det är.