Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 687 ggr
reverse
0

Unga mamma mus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För att gå på temat på TV. (Unga mödrar)

Bara en bild på mamma mus med ungar. Alla lever fortfarande.

Oväntat, (som jag konstaterade i det tidigare inlägget "Agh! Impulsköp!"), men inte ovälkommet i alla fall. Vi får se hur det går. De söker givetvis hem längre fram om de är friska och så.

Det syns inte så bra på bilden, men mamma mus har byggt en jättestor kulle, som hon sedan grävt en grop i och förvarar ungarna. De är alldeles omslutna. Hon är en jätteduktig mamma. Är ett plasttak över dem vanligtvis också, men flyttade på det för att kunna ta kortet. ;)

//Lina

amaira
0

Grattis!!! Kul! Kyss

hus-musen
0

oj de var nergrävda ordentligt=) vilken söt mamma förresten!

Qui dormit, non peccat

angelicato
0

Riktigt fin färg på mamman ! :)

Nikka
0

Naaw, är hon och min hane syskon btw? Vet du det? Iochmed att de har samma färg?

reverse
0

#4 Inte den blekaste aning, det var en salig blandning på färger i affären. Jag frågade om alla kom från samma, men de sade bara att det trodde de knappast, för det var två olika omgångar under en veckas tid de fått in dem. Så "kanske" är väl det enkla svaret… Vem vet. Obestämd

//Lina

Grodan
0

men åh, lixom lite tur i oturen… du älskar moderns variant och så får hon bebbs ockjså… wwweeee

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

reverse
0

Ja, det är kul att ha bebbs ändå faktiskt. Ser att en av dem kommer bli fläckig i någon färg. Gud vet vad pappan var för något… Detta är nog en gensoppakull… Spännande att se det hela utvecklas ändå, eftersom det går så fort. =)

//Lina

reverse
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen kan man se deras färger tydligare. =) En riktigt brokig skara, detta.

//Lina

Honolulu
0

Åh… vilka jättesöta bebisar!

Grodan
0

#8 ah, men någon färg som du gillar ser det ut som i a f…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

reverse
0

Jotack, det verkar det bli. =) Är lite nyfiken på den ¤beige¤ bandade(?) faktiskt.

//Lina

[Theriss]
0

Meera bilder Skrattande

reverse
0

#12 Det finns nu, fast i ett annat inlägg. ;) ("Musungar, många foxmagar")

//Lina