Problem med sidan?
Har ni oxå problem med sidan musifokus? Det har krånglat sen i mors. Då och då kommer jag in bara =o(
Jo, det har varit rätt mycket problem här sista tiden tycker jag.

Ja det blir så till o från… får en känsla av att det mest är när dom är inne och fixar saker o kanske "stänger av" korta stunder.
Men dom är medvetna om att det är så här och jobbar på förbättringar hela tiden.

Okej, men då vet jag det i alla fall =o)
Tack för infot =o)
Jo, det är ofta problem med iFokus. Jag brukar göra annat då. Fast det finns inte så mycket annat roligt att göra. Men man kan alltid skriva någon artikel eller pussa på sina djur.
åh, men det vill vi ju se… ta foton o lägg upp i någon burtråd… vi har flera… men eg är det väl en som handlar om hur vi inreder burarna… *ska leta lite*
här är den största burtråden! många fina bur och inredningstips
http://mus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=bcc74a7b-0759-41f0-9745-8dcf39ac4c29

Tack för länken. Detta har jag letat efter =o) Helt otroligt vilka ideer ni alla har =oP
Och det där enorma hörnterrariet som du tyckte såg ut som en julgran inuti. Ett sånt ställe skulle jag vilja ha till mina töser =o)
Skulle bygga en spiraltrappa ända upp med plattformar *s*
Man får ju lite ideer.
Kramen!

Förresten. Det funkade helt problemfritt när jag loggade in =o/ Måste man vara inloggad för att läsa i forumen? Kunde ju göra det innan jag blev medlem.
Skumt =oP
Nä man måste inte vara inloggad för att läsa på forumen.

Det var det jag tänkte, men nu är det så hos mig att jag måste logga in för att kunna läsa sidorna. Annars står det error och annan konstig text.
Oh well….det kanske löser sig med tiden =o)

Hade jätteproblem igår fram och tillbaka hela dan med sidan….

Samma här =o/ Men nu verkar det fungera igen och tur e väl det =o) Jag får ju abstinens annars *S*
mja, jag får inte sidan att fungera helt och hållet… jag litar inte på att det fungerar än… så jag återkommer senare! *kram*

Nää, sidan fungerar inte helt och hållet, men för mig funkar det felfritt så länge jag e inloggad =o)
Nu börjar mitt terrarium se ut som en skog i miniatyr och det var detta jag var ute efter
Bilder kommer snart!