Rosetter?
Hej!
Jag satt och pysslade lite igår kväll och slutresultatet blev två kokarder - prisrosetter. Jag kom fram till att jag tyckte att de var riktigt roliga att göra och jag gillar även att pyssla överhuvudtaget. Jag har ingenting att ha dessa saker jag tillverkar till så jag funderar på att börja sälja för priset av materialet - alltså kommer inte jag tjäna nåt mer än att ha kul under tiden jag gör dom.
Så jag undrar om det skulle finnas intresse för en sida med diverse handgjorda saker till salu billigt? Så som nomehalsband (Ska lägga in bild på ett exempel) och kokarder. Kanske även hinder, filtar och hus. Även annat smått och gott som jag kommer på.
Så ja.. jag vill mest veta om det finns intresse? :)
Vad duktig du är!! Så himla SNYGGT!!!
Tyvärr har jag ingen använding för något av det du gör. Men kanske SVEMUS är intresserad av rosetter?
Kanske behöver svemus fler rosetter än du kan/orkar göra, men kanske kan svemus köpa in särksilda rosetter gjorda av dig, till exempel endast förstapriserna, elelr endast hederspriserna, eller A-rosetter till exempel.
Jag skulle uppskatta väldeliga, att få en prisrosett som du har gjort!

Jag gjorde mycket rosetter förr när jag var aktiv med katterna, Jag gjorde och skänkte till dom utställningar som jag var på. Det är ett roligt pyssel att knopa ihop rosetterna.
#2 Tack så mycket för ditt beröm! :D
Joo, kanske ska höra runt lite när jag gjort hemsidan :)
#3 Ohja, det är superkul! Tyvärr har jag ju inte mer än mammas gamla låda med band och då är det inte så mycket som passar men när jag får pengar blir det till att köpa material! :D
Den är inte helt klar - men hemsidan är skapad:

#5, Jag har lite band över som du kan få köpa billigt om du vill, färgerna är lila(ungefär som löfbergs lila), gult, vitt, rosa & blått. Jag gör ju inte några kokarder nu längre så då är de bättre att det kommer till användning.
#6 Vad är det för bredd på dom och hur mycket skulle du vilja ha? :)

Bredden är ca 3,5-4 cm. Du kan få rullarna för 50:-, och så frakt på det,
jag ska tänka lite på det - ska se lite om de har nåt intressant och vad det kostar på göken också :)
Det skulle va roligt att vinna en sån rosett om man blev månadens mus, eller årets mus. En liten idé bara.
#10 Om någon vill finansiera det så absolut! :)
#10 kul idée!
#11 jag e pank… mus-ifokus priser o frimärken baseras på sponsring