Tecknade möss!
Möss är så fina när de har lite vitt här och där. Det tycker de flesta!
Varför inte satsa på att föda upp någon tecknad variant? Vilken? Vad finns det för tecknade varianter?

Håller nån på med bandat? Det har jag till största delen hos mina guldhamstrar. Snyggt och läckert när det blir perfekt band. Kanske man skulle ha det hos mössen också? Hm..

Vänta på husmusen ska du få se något snyggt… i o för sig finns bilden här i någon tråd i färg…. men hittar den inte … en finsk bandad ursnygg mus (fotot är helt enormt bra också) som blev BIS-3 båda dagarna i Helsingfors i juli…. o när man tittar på den kan man bara hålla med om att är det ett perfekt band är det läckert…

Det är alltså medlemstidningen, om jag fattat rätt? Ska försöka få tag på kassören igen och se var jag tagit vägen i handlingarna:) Betalade in på en gång vi fick första mössen, men har inget hört sen…Så jag hoppas att det blev rätt bara, och har hamnat i rätt kassa! Hi!
Nå hur som helst är det kul att se olika teckningar. Såg ju nån bild nyss när jag bläddrade runt, tror det var en Morakulla, som var snyggt bandat!
Den ligger i en engelsk tråd… most beautiful pic eller nåt
Jag har en bandad hona och då teckningen är dominant får jag några ungar som är bandade i kullarna hon får.
I Finland finns många fina bandade. Therese Arnqvist höll på med bandat förut… kanske gör hon det fortfarande… Therran heter hon här
Jag skulle jättegärna vilja föda upp tecknade möss, jag har tänkt på det ett tag. Men vi får se hur det blir