OT: fredag kväll.
Nu är det fredag kväll och jag ska ut och festa! Först hem till en kompis som bor 2 hus ifrån mig. Sedan ska vi troligtvis ut hon och jag. Det blir Cider hemma hos henne och sedan, ja säg vad det blir. Jo, vin till maten och så. Blir inte allt för sent hemma igen ikväll/natt. Hoppas att ni också får en trevlig kväll.

Hoppas att ni får det riktigt roligt! 
Jag ska bara ta en lugn kväll .. men imorgon blir de FEST !!
Jag blir 25 (ok .. + 10)
.. har hyrt lokal o ska bjuda på smörgåstårta o lite snacks till de medtagna starka dropparna .. 
#2 haha
jag hade fest en liten stund i afton, när jag mumsade i mig en fet o smarrig onyttig sak… 10 minuter varade festen…
Jag hade också tänkt festa idag men jag var så slut efter dagens bravader att jag inte orkade. Olikt mig, men nån gång måste man ju få ta det lugnt också.
Mina fossingar värker så nu ska jag i säng! Godnatt på er, och ha en fortsatt trevlig helg allihopa!
/Anneli
sussa sött! (vakna blött… hehe)
Min fredag spenderades hemma, kunde knappt sova på kvällen heller… vi hada nämligen varit hos vetten med hästen på morgonen för han hade slitit av en bröstmuskel (förmdoligen efter en spark i hagen). Inte så kul… vi som skulle börja hoppträna och även tävla lite. Men men, så kan det gå. Nu är det promenad som gäller i sex veckor.
Jag gick och la mig innan kvällen ens börjat.. =P Upp och jobba tidigt idag nämligen. Ikväll kan jag vara uppe lite i alla fall =) Börjar sent imorgon.

Det blev en trevlig kväll för mig i går. Var visserligen hemma till midnatt, men hade trevligt då vi åkte en stund till Wallmans Salonger och kollade in deras show.