Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 363 ggr
Mymlan
0

Husdjursmässan sollentuna

När är den? kommer det vara några möss där som visar upp och gör reklam för SVEMUS?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

mandymoo
0

Välkommen den 4-7 januari 2007 till husdjursfesten i Sollentuna.

_Monterhyra: 690 kr/kvm
Anmälningsavgift: 1 000 kr
Föreningsmonter,
Hund/Katt monter: 1 000 kr,
ingen registreringsavgift

Observera att direktförsäljning av levande djur inte är tillåten! Allt annat inom djursortimentet får ni gärna sälja direkt på mässan._

Det var vad jag hittade Skrattande

Och visst skulle det vara kul om Svemus var där o gjorde reklam för klubben

Vattnadal
0

Om vi får ihop tillräckligt med folk som kan stå där så tycker jag med att det är en toppenidé. Tyvärr brukar det vara svårt, då det rör sig om 4 hela dagar. Själv har jag semester och är i stugan då, men kanske kanske kan ta mig hem tidigare och vara där på sista dagen.

Kan vi köra ett upprop här kanske? Får vi ihop ett par intresserade varje dag så kanske det är möjligt! Det gäller ju att vara så pass många att man får gå ifrån för att kissa och äta, tytp. Samtidigt får man inte vara för många så att det blir kaosartat. Vidare bör det vara folk som är bra på att prata, hantera folk osv. Man får svara på många frågor, men sällan något avancerat.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

mandymoo
0

Jag kan stå…. troligen mer än en dag… kanske till och med alla 4 tillsammans med min lilla dotter.

Låter jätte kul *ler*

Mymlan
0

Kanske ha en petclass utställning? bara förslag. Agility för möss? Jag brukar vara där varje år med barnen så nog kan jag ta med mig möss och visa upp.

Lisaisa
0

Jag skulle också gärna va med.

mandymoo
0

Ja det skulle vara jätte kul *ler* (skuttar runt lite… )

Mymlan
0

#6 Tror barnen skulle uppskata agility för möss. Maskerad för möss fast hiskeligt små kläder man får sy *S* marsvin har ju sådant en tävling vem som vackrast är.

mandymoo
0

Meditate Här är den … *ler*

Grodan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ah, så bra!

Jag skickar lite inbetalningskort till dig, mandymoo, som är klara för utdelning - utom att man måste ändra medlemsavgiften. De är i a f jättesöta!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Ja det var dom … jätte söta .. ja ändrar summan gör man lätt *ler*

maddemusen
0

Ja med kan nog vara med och hjälpa till!! Det skulle vaa jätte kul…Glad

Russin-
0

kostar det nått att bara komma och kolla?

Mymlan
0

#12 De tar inträde, förra året var det om jag minns rätt 100:- för vuxen.

dreamiz
0

Jag skulle jättegärna vilja åka upp men funkar inte att åka fram o tillbaka samma dag. O nu när jag blivit med hund kanske det inte funkar alls. Har velat åka dit flera år men som sagt, aldrig funkat. Men skulle va SÅ kul, antingen bara titta eller hjälpa till.

mandymoo
0

Tack Grodan fick inbetalningskorten idag…. jag har en liten ide…

Kan man inte låta dom som vill betala medlemsavgiften på plats? Ge dom knapp, mörken osv o medlemskort där på engång???
Kanske till o med sätta ett "mässpris" för dom som betalar på plats till tex… 125 kr.

Man vet ju själv hur man många gånger är… man vill bli medlem….. man tar inbetalningskort… sen blir det inte mer… man lägger det åt sidan o där ligger det för länge?

Nu vet jag inte …. men kanske det kan locka om dom slipper springa iväg till posten… utan kan bli medlemmar där på engång??? Bara en liten tanke?

dreamiz
0

Kanske att jag kan komma upp på mässan trots allt. Men kan inget säga än…

Mymlan
0

Tecknings tävling för barn som ritar/målar möss? Förslag bara.

Grodan
0

#15 Självklart kan man det! Det har man alltid kunnat! Men det är en smart grej att köra ett erbjudande på plats. Dock tycker jag INTE man gå ner i pris! Det är en av de få viktiga inkomstkällorna SVEMUS har! Men ett välkomstpaket JA! Definitivt! Ska höra med styrelsen och shoppansvarig vad vi kan lägga ner i detta paket! Skrattande

mässan är ett ypperligt tillfälle att köpa klubbprylar!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

#18 jag vet att klubben lever på medlemsavgifterna… men samtidigt om man kan locka någon att gå med av nyfikenhet… o som passar på för att det är lite lägre pris att betala direkt på mässan… Kan man få in någon extra då så är dom ju hur som helst en mer än om dom går hem o inte betalar in med inbetalningskortet….

Men visst man kan ha ett bra medlemspaket också att dela ut på engång…

Man kan alltid spåna vidare … ideer är ju oftast inte bra från start… blir bra när man bökat runt lite med dom… Flört