De e val på söndag!
Kom jag på precis… *fniss*
Ska ni rösta?
Jag kommer nog vara på annan ort så det blir inget av med det. Hade ändå tänkt vara soffliggare i år!
Jag ska inte rösta, kan inte även om jag skulle vilja. Mitt id kort har vandrat ur tiden och jag har vart för lat för ordna nytt. Sedan avskyr jag bli fotograferad. Ett parti vet jag skulle ej rösta på. Sjukpensionär vill inte få sämre än jag har det. Sedan lovar alla så mkt men håller tunt då de har makten. Nä, röstar på mig själv.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag skall rösta för jag vill inte att de med 2 karensdagar skall vinna..bland annnat!

Jag väljer att inte välja!!! E så trött på dessa politiker som lovar guld och gröna skogar precis före valen och sedan skiter fullständigt i att fullfölja dessa löften >=o(
Allt verkar bara bli till det sämre hela tiden.
#1 fotograferad? Jag avskyr också att bli fotograferad…

Ja nu vart jag lite så där…. hmmmm
Grodan att du inte är hemma just på söndag är ingen bra ursäkt… du vet man kan smita iväg o göra det innan…..
Samma sak Mymlan… det var en dålig ursäkt… jag hatar kamerna… men ett ID- kort måste man ju ha *ler*….
Sen ska man - även om man inte vet vad man ska välja … eller tycker som lothus1… så ska man ta till vara sin rättighet o gå och rösta men rösta blankt….
Varför - jo för att så länge man inte går och röstar så tror dom bara att man är ointresserad av hur det blir…. vilket man ju inte är… många nånger så känner man ju så som lothus1… att det spelar ingen roll….
Ända sättet att visa det är att gå och rösta … alltså visa att man bryr sig MEN rösta blankt… på så sätt så kommer det med i statestiken att man bryr sig men litar inte på något av partierna…
Tänk om alla som känner just så här faktiskt masade sig iväg o röstade blankt… tror det skulle bli det vinnande… och och då måste dom ju ta itur med detta….. men röstar man inte så tror dom bara att man inte bryr sig…
Så .. nu fick jag det sagt… *ler*….
Och ja jag är en av dom som bryr mig men inte litar på någon av dom… vet att det spelar ingen roll vem som tar makten …. det som blir efteråt är det som blir oavsett…. så jag röstar blankt,…
Jag kan ju inte rösta, är bara 14.5 år men vi ska ha debatt i skolan. Vi är indelande i partier och 7:orna ska fråga oss frågor.
På debatten så kommer det folk från partierna i våran kommun och ska ha debatt
Det ska bli kul och se!!!!
Jag ska ABSOLUT rösta :-) På Folkpartiet
Jag ska rösta, även om jag inte tänker säga på vad. Tycker absolut man ska ta vara på möjligheten att få rösta när man har den. Jag känner att det är min plikt, speciellt då det finns så många andra som kämpar för att få rösträtt på olika platser över jorden.
Jag ska rösta, men jag har inte bestämt mig till 100% på vad än. Jag tycker som mandymoo, om man inte tycker att något av partierna är vettiga så bör man rösta blankt istället för att helt skita i det. Det här är viktigt hörrni! 
Här kommer lite länkar där ni kan testa era åsikter jämfört med partiernas. Vilket parti står er egentligen närmst? Man kan bli förvånad ibland :-)
http://ungtval.lunarstorm.se/main.aspx?startpage=2935
http://www.aftonbladet.se/val2006/partikollen/
http://www.aftonbladet.se/val2006/partikollen/
(skrolla ner och finn DNs partitest)

Jag ska rösta, men på vilket parti vet jag inte. Blir kanske blankt.

Självklart ska jag rösta! Fast hela helgen är jag megaupptagen, så det blir till att poströsta imorgon för min del!
Säger som Mandymoo rösta blankt om ni inte är nöjda med politikerna ni har att välja på!
#5 nä, jag vet det är en dålig ursäkt… men den dök upp nu… annars hade jag bara den anledningen att soffligga för att jag tycker att partipolitik suger
Jag ska rösta. Trots att jag bara får rösta i kommunal- och landstingsvalet.
Tycker att man ska utnyttja sin rösträtt vilket inte ska tas för given.

Ja det är en självklarthet att rösta, säger som några innan mig, vet man inte vilket parti som har åsikter som överensstämmer helt med sina egna, rösta blankt, visa att vi bryr oss men inte är nöjda, enda sättet att få dom att förstå att många faktiskt låter bli att rösta inte av ointresse för vad som kommer att ske i framtiden, utan anledningen är mer att man helt enkelt inte håller med i deras åsikter.
Sen om man inte röstar så kan man inte klaga på hur saker och ting sköts. Vilka beslut som tas i olika frågor.
Nu har jag röstat!!!!!! I skolvalet of course
;)
Självklart ska jag rösta! Även om det inte finns nåt parti som är helt bra så finns det parti som är totalt värdelösa o då vill jag göra vad jag kan för att de inte ska komma till makten.

Jag ska rösta på söndag, men vet inte vilket parti det blir. Det enda som jag är säker på är att jag ska rösta NEJ till trängselskatten här i Stockholm. Visserligen är vi utan bil sedan ca 2 veckor tillbaka, men ändå…..det är ju bara en massa trams med trängselskatten.
åh, får ni rösta på trängselavgiften? det får inte jag (bor bara två stenkast från muszimba)
Vi får rösta på trängelskatten:)