Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 731 ggr
Anett Lindbom
0

Vd Romulus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Romulus, min snälla och goa Romulus finns ej mer.

Han hade varit lite hängig i några dagar nu så jag försökte göra så gått jag kunde för honom men nu ikväll gick han vidare den gamle mannen..

Fast så himla gammal var han ju inte, han var född 061122. Tyvärr hann han inte göra några bebisar här hemma hos mig..

ParaKiss
0

RIP. Väldigt otur me mössen

Anett Lindbom
0

Japp, otur är bara förnamnet just nu känns det som..

ParaKiss
0

Jobbigt….

[Thiah]
0

R.I.P

Trist när det händer :(

Terato
0

Då var han född ganska tätt inpå min Elvis, VD Pan. Han dog i somras. Du får glädjas i alla fall över att du fick ha honom ett litet tag längre än jag fick ha min grabb! Men han ser ganska svensk ut så han borde väl kanske ha kunnat få bli liite äldre iaf.

Vila i frid, lilla Romulus.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

amaira
0

Beklagar sorgen. Deras korta livs-spann är mössens baksida…

Terato
0

Ja, det är tråkigt. Och de är ju alltid som allra, allra goast den sista tiden!

teratos.r8or.se

Anett Lindbom
0

#5, Romulus var svengelsktypad, alltså eng. pappa och svensk mamma.

Nu har jag bara en hane kvar, men han ska inte användas i avel för det finns tumörer bakom(mamman) honom & sedan är han helt ohanterlig trots att jag har försökt få honom att lugna ner sig en aning, synd för han är en himla söt mus…

Jag har ju en hona(Åsa) också som ska få somna in snart för hennes tumör har vuxit sig så stor nu så hon har svårt att röra på sig.

amaira
0

Tråkigt. Beklagar.

Men du tappar väl inte musintresset?? Tänk så många små söta muslingar det finns, som behöver en kärleksfull och omtänksam matte, under det (förhållandevis korta) liv som väntar dem!!

Mössen vill ha DIG!!

Kyss

Terato
0

#8 Jo, jag antog att han var korsad. Men han ser rätt svensk ut på bilden så jag tänkte om han hade fått mer svenskt i sig!

teratos.r8or.se

Anett Lindbom
0

#9, Jo jag funderar på om jag ska köpa ngn ny liten mus, eller två.. Men jag vill vänta lite, Jag har en drös sällskapsmöss här hemma som bara är till sällskap så jag ska ta hand om dom lite extra först tänkte jag, kanske det blir ngt nytt senare ngt tag..

#10, Ja han såg rätt så svensk ut gamle Romulus.

Elyria
0

Beklagar! Men han blev ju nästan två år i alla fall…

Vattnadal
0

Båda bröderna här hemma har oxå gått ur tiden. Underbara Robigus förra veckan,. var gammal och skruttig före, en vecka eller så. De blev helt ewnkelt gamla tidigt.Gråter

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Anett Lindbom
0

Vad tråkigt, det var nog meningen då att Romulus skulle gå vidare nu, hann dom få några ungar?