Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 918 ggr
Anett Lindbom
0

OT,Dotterns nya husdjur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min dotter blev nyligen med ett nytt litet husdjur, Jag var dit igår & kikade lite på den & tog lite bilder.

Husdjuret är en köttbulle med taggar:)  Eller rättare sagt en liten Afrikansk Pygmeigelkotte, en söt liten pojke.:)

Anett Lindbom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild på köttbullen,, Det är sonen som kallar kotten för köttbullen medans jag kallar den för Sussie, dottern har döpt kotten till ngt konstigt Japanskt namn som på svenska låter ungefär som Sussie…Skrattande

amaira
0

Nämen Förvånad  Nutte!!Kyss

Anett Lindbom
0

Ja han Sussie är himla söt, och liten..:)

Englatassens
0

Ååå vilken sötnos!!Kyss

hus-musen
0

är han stickig som en vanlig igelkott??

tycer att de är lite svåra att kela med de svenksa igelkottarna=)

Qui dormit, non peccat

Fairytail
0

Gud så söt!

Druke
0

Ååh! <3

Terato
0

Haha, skitsöt!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Anett Lindbom
0

Ja visst är han väll skitsöt det lilla knytet,  Han är lika taggig som en vanlig kotte, nu har ju inte jag varit & pillat så mycket på  Annies kotte än, hon har ju precis fått hem den lilla men bara den har bott in sig lite mer och Annie har blivit mera van vid sin kotte och den blir mer van vid människor så ska jag ta och känna lite mera på igelkotten..

Elyria
0

Vilken liten söt…

[Catteklina]
0

Wiie så söt :D
Kul att fler får upp ögonen för dessa underbaringar ^^

angelicato
0

Visst kräver de riktigt stora burar, lr hägn lr vad det nu blir ? :O

[Catteklina]
0

#12 Igelkottar springer löst som en katt gör :) 20kvm utrymme krävs till dom.

niffen
0

#12 Igelkottar har man lösa antingen i hela huset eller i ett rum. Man får faktiskt inte stänga in kottar i burar. Transportburar går såklart bra om man ska någonstans. Flört
Annars ska igelkottar få vara lösa och ha nåt litet ställe de kan gå till bara och sova, äta, bajsa och sånt.

ParaKiss
0

hehe ni kan se flera bilder på min lilla köttbulle som dem nu kallar han. *stackarn* Och han heter Shuichi ifrån anime/manga serien Gravitation - såklart, eftersom man är en otaku och yaou/shounen ai fan girl <3 ^^
Här är hans sida: http://www.freewebs.com/anniesdjur/minigelkott.htm   man är ju bara så liten och söt :D

gulzebra
0

Gaah vilken sötnos! <3

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram