Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 173 ggr
amaira
0

blir av med internet

Från och med lördag blir jag av med både min epostadress och min internetuppkoppling på obestämd tid.

Fram till lördag har jag dessutom väldigt mycket att göra. Men jag återkommer med nya krafter - och nya möss Flört Kyss - längre fram. (Och en musfärgfråga före lördag! Bara jag får fram kameran.)

Kramisar från amaira och mössen.

maddemusen
0

Jag vill ha dina chokladpraliner!! Räcka ut tungan

Kram

Madeleine

amaira
0

Ja kanske du får det, Maddemusen… Visst är hon söt, Brioche, när hon sitter med tassarna i kors! Kyss

Jag vill ju inte ha för många möss … och när jag tar ungar får jag onekligen flera möss Flört. Brioche är jätte-rar!! En härlig gobit! Men inte en bra choclade-färg, för "dassigt ljus", för standard och avel i alla fall.

mandymoo
0

Ja hon är jätte söt - som sin pappa In Love

Och vi kommer att sakna dig amaira tills du är tillbaka på nätet igen … o stöttar mig mfl i våra omständiga frågor *ler*

amaira
0

Fint att "ni" saknar mig Kyss Det gillar jag. Kääärlek

Tycks dock få behålla internet över helgen. Hoppas "de" har vett att koppla bort oss i morgon i alla fall! Vill inte ha kvar dem som leverantör, ju! Ledsen Vill få "lite ordning" på saker och ting i cybervärlden.

amaira
0

Haha, titta! Brioche-sonen Dexter håller "armarna i kors" precis som mamma Brioche!! Äpplet faller inte långt från päronträdet, heter det ju. (knäppt talesätt förresten, som jag inte alls förstår…)

mandymoo
0

Åhhh så söööööööööööööt….. Blinking Heart 2