OT: Fyller år.
Jahapp, då vart man 36 år idag. Känns lite konstigt att bli 1 år äldre än igår. Ska ut och äta på restaurang med sambon i kväll.
Grattis! Hoppas du har en jätte trevlig dag :)
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

Tackar, SwiMer. Ska städa lite nu på förmiddagen. Sedan så ska jag fika med en kompis som bor 3 hus från mig.

grattis och välkommen i klubben 35+ 
Grattis Grattis ![]()
Grattis!!! Hoppas du får en riktigt trevlig dag!
#4 Älskling, du är inte med i klubben längre…., du har ju faktiskt fyllt 40 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Å, grattis Anna! :D
Älskar mina stora små vänner..

Grattis på dig.. Även jag blir snart 1 år Yngre *äldre var det*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Grattis!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Coolt, nu är du äldre än mig! *fingrar i kors, kanske, vem vet?* hehe
Vad blir det för tårta? *springer över om det blir prinsess*
Grattis Grattis.. =D Och du vet att man är bara så gammal som man känner sig i själen :D (och ingen säger nu trött för då stryper jag er ;) )
Och helt ärligt Grodis.. Finns det nått annat än princess tårta?????? va va va? =)
Grattis Grattis.. =D Och du vet att man är bara så gammal som man känner sig i själen :D (och ingen säger nu trött för då stryper jag er ;) )
Och helt ärligt Grodis.. Finns det nått annat än princess tårta?????? va va va? =)
thiah, vet inte… sån där buddastubbe eller vad det heter är ju rätt ok… bara nötter, socker o grädde (kanske lite ägg också?) samt någon nektarinbit
gah nej.. mitt hjärta blöder när du säger nektarin bit i tårta…naaaaaaaaj
jooo hääv gåån tooo the daaaaaaaark side
brukar pilla bort dem, men kom på att bagarna av någon outgrundlig anledning envisas med att peta i sådana i buddapeststubbe… o till råga på allt är det sådana som legat i konservburk!!! uäk!
japp..annars håller jag med dig om buddapesten :D den är fin.. (iaf marängen för det är typ det jag äter…) socker socker socker mera mera socker… :D
jag har grädde o nötter hemma… kanske kan göra en fejk buddastubbe… hehe
hahha kanske :D jag brukar äta turkisk youghurt och osaltade nötter + honung till frukost :d mums
Grattis!! 
/Anneli

Bidde ingen tårta. Käkade på Grekrestaurang här hemma i Hökarängen, Kreta Kolgrill. Ingen god Moussaka. BLÄHÄ för torr mat.
Men grekmat duger gott för mig så du får godkännt endå. Synd bara på moussakan :(
Woho. man grattulerar!!
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Grattis! :)