Kollage...
Sitter och har tråkigt så jag knåpade hop ett litet kollage på de djur jag har (inte alla precis) akvarie tog jag ej med endast på en invånare i 54L. Och det är inte nå vackert gjort. Amaira hoppas det ej gjorde ngt att jag använde mig av den bilden du tog på Chanel.
Fick ej heller med mina 2 sibiriska/vintervita dvärg hamstrar. Har inga bilder på dem.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Snyggt!!! Riktigt fint;)

Jätte snyggt.
Visst är det kul att pyssla med bilder på våra små *ler*

Ja ni är så duktiga allihop… så man får sån lust att sätta igång o klippa o klistra själv

Ja, jag vill också! Har tom Photoshop men kan inte använda det 

Jag kan ge dig en liten snabbkurs *ler* så tt du kommer igång .. sen är det lättare att leta info på nätet .. finns bra sidor om det
Ja, det vill jag. Jag konsulterar dig privat!

Blir bra det *ler*

#9 vackert. Siamesen och den med piratlappen över ögat var fina, var de andra oxå men dessa extra..

#10 Tack! Men vilken siames menar du? Katten, råttan eller musen? 
#11 Musen..

Jätte fint collage. 
Och det finns flera program som man kan använda o göra fina saker i *Ler*… kul är det ialla fall
Jättefina kollage!!
Det är URKUL att "leka med bilder"!!! Du måste absolut lära dig Cosmonita! (när du nu vill alltså). Ta "lite i taget", en sak i sänder, så går det säkert bra. Härligt att du får hjälp av Mandymoo.
jag kör inte heller med photoshop… utan med paint shop pro, tycker den är lätt o rolig o tar inte lika mycket plats som photoshop…
finns mängder med gratis program för bildredigering bara att hämta ner
vi har även en tråd som heter Djur utöver möss&råttor där det finns familjecollage etc