Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 332 ggr
Vattnadal
0

Dataflytt!

Min nya dator har stått på ett soffbord i musikrummet nån vecka. Inte någon vidare arbnetsställning direkt…
Nu står datorn tillfälligt på skrivbordet i djurrummet, innan kontoret blir rustat. Härligt att sitta rak i ryggen (snart har jag orkat bära in kontorsstolen oxå) och mysigt att vara inne med musarna när jag datar!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Thiah]
0

jag hade musarna på bordet med mig men dom åt nästan  upp sladden till musen så de fick flytta :D

Vattnadal
0

Mina står inte på bordet. Bordet är vid fönstret, så att jag kan titta but när jag pysslar med mina papper. Till vänster har jag först en pytteskrubb, där jag ska förvara foder, strö, transporter och tomma burar så fort den är målad och har hyllor. Sedan har jag 4 hyllplan på väggen, där står 2 terrarier och de tre övre har jag harnburar på, 7 safari och 4 gallerburar.

Till höger har jag 4 hyllplan med labburar och dunor. Bakom ryggen ska det upp fler hyllplan för terrarier, akvarier och djur utöver möss.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Thiah]
0

ohh tänk om man kunde ha den platsen :D jag siter nu på helt dåliga ställen vare sig det är i vardagsrum eller kök..suck… har ju en bärbar dator men ryggen tar stryk :(