Hur ser ni ut?

fan va ni e snygga… hm
jag tror jag passar det här… hehe
Hörru Grodan, det där duger inte *ha ha* Men snygg mössa!
hihi… joooooooo 
Denna bilden är ok, fast jag har nog blivit både äldre och tjockare nu (bilden är 3 år gammal). Men av någon konstig anledning vill jag inte vara med på foto längre…
Jättekul! Grodan… borde inte du som är boss och allt föregå med gott exempel? *Asg*
Jag har hittat MAAASSA Grodan-bilder via hennes hemsida. Och nej jag är ingen stalker, bara ett galet fan.
//frida

FY på er 
hehe… men det är ju NI som är pinsamt snygga… jag har ingen lust å visa upp mina dubbelhakor… 
fast som diggi påpekade… finns massor med idolbilder på mig ute på nätet… LOL
Jag har dubbelhaka! :))
//frida

Ja har en envis dubbelhaka ja me.. men när man fotar så kan man ju inta en pose så den inte syns 
jaja, men bara EN!!! jag orkar inte räkna mina… ![]()
En dubbel haka alltså. Två hakor. En mjuk som inte vet om den vill vara haka eller hals :/
//frida

Grodor kan väl blåsa upp sina hakor? 
mmm… bara en gång om året… i maj… hihi

Här är en tråd… hur ser vi ut.
men gud vad suddig min bild blev O_o

Jag hamnar inte rätt på foto, utan är som ett suddigt spöke….

shw, du ser ut som ett troll eller kanske ronja rövardotters dotter/syster… 
(obs! snällt menat! så bli GLAD!!!)
mandymoo, var är ditt foto???

haha grodan, jag vet :) mina vänner hade precis rufsat till mig i håret och kastat gräs på mig och allt :) har döpt om bilden till Trollbarn nu haha.
Här kommer fler dubbelhakor. hehe… Jag föredrar att stå bakom kameran men har nåt foto jag fastnat på. Detta är ganska nytt men ni får tänka till en piercing i höger ögonbryn. Kan tillägga att jag har fler tatueringar, bla av mus o marsvin. Håller på att leta råttbild nu inför nästa tattoo. *ler*
Jag fastnar inte på bild för jag vägrar stå framför en kamera står hellre bakom den. Men jag liknar Prinsessan Fiona i Shrek2 *S*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Men nu Grodan så…. ja din bild duger inte .. håller med om det *ler*
hm… men… men… åååååååååh… ni menar att jag ska se "normal"ut o titta rätt i kameran? 

Ja eller nått sånt utan mössa nerdragen *ler*…. o hår i hela ansiktet ……
oki, hår i halva då? *fniss*
Grodan: du är dig lik sen jag första ggr såg dig. Lät som en låt titel det där.. *S* Jag är mig lik men större på bredden tyvärr.

Ja okey då…. det går bra *ler*… vi slapp ju ialla fall mössan 
åh, jag har också ett tiarafoto…

Det vill vi ju få se, eller hur! Visa!

Snygg tiara Grodan *ler*

Åh vad det glittrar!!!

Gerodan du är kort och gott Världs Snyggast med tiara, fy fasen vad du är läcker!!!!
haha, maddemusen, tack! du får ta ett sånt foto du med så du kan vara med i gänget!
du har ju piercingar på lika ställe som jag fast jag har tagit ur den i näsan och dessutom hade jag den på vänster sida + att jag har piercing i HÖGER ögonbryn och inte vänster…men annars så…hehe

Hur jag ser ut ser ni i min press.
#47 Snygg råtta! Min nästa tatuering kommer bli en råtta men har inte bokat tid än men hoppas ha råd med den i höst.

Känner mig som en bebis på 14½…skickar in en bild så fort jag kommer hem…
varför skall alla vara vuxna?Önska jag föddes 10 år tidigare eller nått…:S

haha,, måste visa den här också.. jag gör typ reklam för godis praliner hehe (fast skulle man varit seriös hade man nog redigerat bort burarna man ser i bakgrunden) :D
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#53 vad är det som sitter i ansiktet ?!?! ser fräckt ut!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Eira, vilket fint foto… #53
Hänvisar till min DeviantArt-sida helt enkelt. Jag är den enda kvinnliga modellen bland mina modeller. =P (ses bäst i Explorer)
//Lina
#62 bra regel dina föräldrar satt. Även om sådant inte finns här förhoppningsvis, så allt du lägger här på mus.ifocus kan man finna i en google sökning.

lothus1, du valde nu oxå ett foto där du SER UT som fjorton… hum hum… 

Åååh, vad du är taskig
Jag e ju i alla fall typ 27 på den bilden. fast de frågar leg. av mig ibland på systemet fortfarande *S*
Men du Grooodisen….jage 36 ;oP Hur många år e du?
hihi… jag är ålderslös…