Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 876 ggr
AlexTheMouse
0

Sockersöt bur!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar på att köpa den här megasöta buren som min mus kan vara och leka i. Visst är den söt? Kan erkänna att det är lite för färgens skull jag vill ha den. Flört

reverse
0

Omg, den är ju helt hysterisk. Tungan ute

//Lina

AlexTheMouse
0

#1: Haha, jag vet, lekbur och transport i samma!

[Hamster95]
0

Seriöst !? Är det där en bur man ska ha levande varelser i?

Shit den ser ut som något jag hade mina barbiedjur i när jag var liten!

Min guldiis skulle tröttna på den på typ en minut och sen är i hjulet förlitet för han!

Jag förderar nog en vanllig Transportbur!Jag tror min guldis gör det också om det är meningen att  man ska stoppa hamstar i den också!

AlexTheMouse
0

Ne du jag har ingen aning. Tänkte inte köpa den seriöst, nej. Jag tyckte bara att den var söt. Den är till för hamstrar, om den ens duger till det. Det är ingen bur direkt som man ska ha dem i som vanlig bur. Det är väl bara som en aktiveringsbur tror jag. Och den är mycket större i verkligheten.

Faxlin
0

Jag tycker den var riktigt söt, och sååå rosa :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlexTheMouse
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så stor är den

Mymlan
0

Söt men inte skulle jag ha mus i den. Bara ställa frågan till en själv skulle du vilja bo i ett rum som är runt och inte större än en garderob? Kan lova det vill inte en mus heller göra.

Såna där burar produceras pga folk köper för det är gulligt men opraktiskt ha djur i då de är alldeles för små.

Ge djuren bättre burar där de kan springa både i säkra hjul men även springa från en ände till en annan, där de kan klättra på grenar och träna på sin balans, där de har massor av krypin, gångar, hängmattor, sten där de kan få naturlig nerslipning av klorna. *detta gäller ju även andra smådjur*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

AlexTheMouse
0

Du har rätt. Jag skrev nyss att jag inte var seriös när jag sa att jag skulle köpa den. Det var bara "sötheten" på buren som lockade, men inget jag skulle vilja ha min mus i egentligen. Eller nåt annat djur heller för den delen. Det är typiskt att man ska bli påhoppad, allt ska missuppfattas när man skriver i forum.

Mymlan
0

#8 Var inget påhopp. Jag sa det till alla som funderar på köpa denna bur eller liknande söta burar. Söthet det lockar köpare de ser bara sötheten men inte det andra. Detta vet de som gör burar.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

AlexTheMouse
0

Jaha, jag som tog det personligt, i alla fall pga det som en annan skrev till mig innan. Och det gjorde mig en aning sur eftersom att alla som har läst den här "tråden" nog missuppfattade mig och tyckte att åh vad jag är hemsk som skulle ha min mus i den där buren och bla bla bla. Men läser man mitt första inlägg noga så ser nog folk ironin i det jag skrev och kan då låta bli att säga saker som de inte vet nåt om. Dvs vad jag egentligen menade med mitt inlägg. Det jag menade var precis det du skrev att färg, söthet osv kan locka en till att vilja köpa saker som egentligen inte funkar att ha i längden.

Grodan
0

Jag skulle kunna ha en sådan bur, som lekställe för någon mus. Tycker de är jättesöta. Vi har en hel tråd med massa sådana där burar.

Det är ett jättebra knep från tillverkare att öka intresset för att ha djur - för att de vill ha den färgglada balla buren - dock kan det vara dumt om det endast är buren man vill ha och eg inte alls är intresserad av att ha ett djur att sköta om med allt ansvar och jobb det innebär.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Miisaan
0

haha vilken gullig!

my_nemi
0

Vart kan man köpa en sån ??? <3 Den var ju jätte söt !