Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 417 ggr
Vattnadal
0

Nu är det nära...

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

lothus1
0

Till pensionen? eller vad menar du ;oP

Vattnadal
0

Naturligtvis hann jag klicka och skicka innan jag skrev mer… Host…Generad

Nära är det, till min hemsida kommer upp. Nu fattas bara några foton och lite mer inknapprande av möss. Vill ju gärna vara helt färdig. Har suttit och petat ikväll, fast jag skulle sova redan, har ont i axlar, rygg och handlelder, men på något vis märkte jag inte att tiden gick…  Har tydligen suttit här 4 timmar nu, utan paus, suck…

Nu nattar jag mig, så kanske sidan kommer upp imorgon. Då är det fortfarande bara som ett första utkast, då jag inte alls är färdig med färger och så. medn Texter och foton börjar kännas bra…

Godnatt på er!

MVH Elin

mandymoo
0

Åhhh vad kul… ser fram emot att få se den *ler*

Grodan
0

kan du bygga hemsida elin? eller har du fuskhjälp? Förvånad Räcka ut tungan *nyfis*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Jag gissade på "Nära till morgonen" …  *hihihi*

Vad spännande Elin! Väntar med spänning, den blir säkert jättefin! det måste den bli med så många jättefina möss som du har.

Vattnadal
0

#4 Kan och kan… Krister gjorde det mesta på vår hundsida (nattfrostens.se) men jag var med och pillade. Nu får han ju hjälpa mig lite med grunderna först, och sedan finpillet så det blir bra.

Fuskar lite och gör det i Netscape composer, så slipper jag tänka på koder, det får K göra när han måste fixa till sådär som jag vill ha det och inte kan…

Färgerna ska jag fundera på, men behåller grunden jag har nu. Ska fota en massa idag, och så kommer det troligen upp ikväll.

MVH Elin

Vattnadal
0

Hejsan!

Nu ligger det uppe, fast med fel framsidebild och inga foton alls på möss. Jag ska fota och uppdatera och fixa till de sista texterna under veckan, så det här är en inte så officiell grej än. Kom gärna med synpunkter, hjälp till att hitta små stavfel od oxå.

http://www.nattfrostens.se/vattnadal/

MVH Elin

amaira
0

Trevlig hemsida!!! Kyss Intressant och kul att titta runt.

mandymoo
0

Ja jätte kul att kunna titta in på din hemsida. Kyss
Men det var flera foton som jag inte kunde se …

[mjuue]
0

Din hemsida var verkligen jättefin och jättebra!!! Men jag kunde inte heller se alla foton..

Vattnadal
0

Det funkade i netscape, men efter justeringar ikväll ska det fungera i expolorer od oxå, hoppas jag. Fler bilder kommer, och mer möss ska räknas upp!

Skrik till om ni hittar fle eller så, gärna på min mail, elin@nattfrostens.se

MVH Elin

Vattnadal
0

Nu är de flesta foton fixade, och resten fixas ikväll… Vet i alla fall varför det inte funkar nu…

Fortsätter uppdateringen med nya foton och fler möss vartefter. Har 2 alldeles färska kullar här hemma oxå!

MVH Elin

Muszimba
0

Juste hemsida du har.Skrattande Du kan ju gå in på min för att få mer tips.Oskyldig www.braindump.se heter sidan.