Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 342 ggr
Muszimba
0

OT: Vintertiden är här.

Jaha, då har man fått ställa in sig på att sova 1 timme mindre i natt. Surt sa räven då man sover som en kratta om nätterna. Vill kunna sova mer än 6-6,5 timme per natt och vara utvilad när man vaknar på morgonen.

Anett Lindbom
0

Ja just ja, vad bra att du påminner om det för jag har alldeles glömt bort det…:)

MalinMalin
0

Jag har iaf fått sova en timme längre inatt för man ställde tillbaka klockan Skrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Muszimba
0

Ja, du har rätt, MalinMalin. Min hjärna en söndag med regn, rusk, blåst förutom tvättstugetid och musbursstädning är inge kul.

MalinMalin
0

Du skulle kanske ta och gå och sova den där extra timmen nu?Och riktigt njuta av den?

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

[Thiah]
0

jag somnade på soffan jag och skyller det helt på väder och konstiga tider ;)

Terato
0

Jag blev jätteglad för den där extra timmen idag!

Vaknade klockan fem och låg och vred på mig så jag gick upp. Sen gick jag och lade mig igen klockan 8 och bad pojkvännen väcka mig klockan 10. När han sen väckte mig hade jag sovit tre timmar istället för två! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Elyria
0

Tycker också det var jätteskönt med en timme extra idag. I går kväll pratade vi om det var dags att byta tid, men vi ställde inte om klockorna så i morse tänkte jag inte alls på det. Blev glad när jag kom hem efter hundpromenaden och klockan var 9 i stället för 10. Har mest slöat idag - och försökt ha en diskussion med mina barn om vi ska eller inte ska åka till utställningen…

Om en stund ska jag åka till stallet. Ska på långritt tillsammans med ett gäng andra tanter i olika åldrar. Vädret kunde ju vara bättre, men jag tror att vi får roligt även i ruskväder.

Muszimba
0

#7 Klart som korvspad att ni ska komma till utställningen även om ni inte ställer ut. Tänk så mycket kul snack det kommer att vara på plats.

Dessutom lotteri och lite annat mus-vänligt.

Terato
0

#7 Sen kanske ni har några möss att sälja? Vet minst en som letar. Jag ska inte ha någon, men kikar gärna och funderar och frågar för framtiden! :)

Blä, nu måste jag äta frukost. Extratimme eller inte, har suttit här för länge nu!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se