Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 686 ggr
MalinMalin
0

Mustjejer till salu :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på snart leveransklara mustjejer här hemma Skrattande

Pris 75 kr/st

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Vattnadal
0

Finns det några svemuslinjer i dem? Har för mig att Therese Arnqvist (Häxans) har sålt möss i Göteborgsområdet.

Är lite nyfiken på vad det finns bakåt på de röda och agouti utan tan.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MalinMalin
0

Alla mina möss härstammar ifrån olika SWEmuslinjer,men jag reggar inte själv.

Men jag har inte köpt av Therese,det är säkert Emma hon sålt till då:-)

Bakom dom röda och argente ligger en röd kille jag köpte i Holland.Och mamman är en argente hona jag fött upp själv.

En del av Agoutisarna är faktiskt tjejer som kommit av den testparningen jag gjorde på en av mina honor som är av den starka labbgenen jag har och en Engelsktypad Dove satin hane.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Vattnadal
0

Då skulle jag kunna vara intresserad av röd, agouti och argente, utan tan och satin.

Även om du inte regar, får man stamtavla?

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MalinMalin
0

Jag har sagt både när det gäller råttor och mössen att jag inte reggar och skriver ut stamtavla för min tid och ork räcker inte till.

Jag mår inte alltid så super så jag lägger hellre den tiden när kroppen hänger på att gå här och pyssla med mina djur…Men jag kan skiva några rader vad för färger som ligger bakom ungarna jag säljer för det har jag full koll påSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Miisaan
0

hej jag skulle vilja veta lite saker om dem… 1.var finns de? 2.vad är det för sort/art på dem tex. svensktypad tammus,pygmémus…3. Är alla som ser ut som rödögda på bilden är de också rödögda? jag letar efter 2 mustjejer och dina möss verkar fna och bra!

Miisaan
0

4. Går det att leverera dom till stockholm?

MalinMalin
0

1. Vi finns utanför Göteborg

2.Dom är mestadelas engelsktypade,och resten är korsade med engelsktypad.(Det är bebbar ifrån flera kullar)

3.Ja,alla som ser rödögda på bilden är rödögda.

4.Jag kan inte få hjälp med att få dom till Sthlm förren den 10 December nästa gång.

Men det går kanske att lösa tidigare genom http://djurtransport.ifokus.se/  prova där.Skrattande

//Malin

www.r8ttor.se