Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 562 ggr
amaira
1

Elin - haha *fniss*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nynnar på en liten sång…

Man får köpa grisen i säcken och chansa…

Här är din "utbytesmus" - hahaha         

amaira
0
amaira
1

… och såhär ser hon ut när hon försöker gå…  

amaira
0

Wops! Nu kom hon på mig, lilla Åsåfin Förvånad.

"Va!! Fotar du mig!!"

amaira
1

"Låt mig för Guds skull få posera!! Vad ska Elin annars få för uppfattningom mig!"

amaira
0

"Visa mina vackra bruna ögon också! Annars förlåter jag dig aldrig!"

Vattnadal
0

Skrattande Måste bara lyckas hitta en dam som sällskap åt henne oxå, när hon sitter i karantän…

För fast hon såg mer än lovligt galen ut där ovan, så ska hon hit.

Ska fixa iordning hennes bur idag, ett akvarium som ska bli så där skogigt och fint, tänkte jag. Karantänmöss får mest sitta ohanterade här, så de kan gärna få en riktigt trevlig bur istället. Nu när alla mina pygméhanar gått ur tiden, så finns ju deras terrarium ledigt.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

amaira
0

Du får gärna ta med Åsåsöt (syster ck/t) som kompis åt henne om du vill!! Sedan kan du behålla henne, eller ge tillbaks henne eller sälja henne, vilket du vill.

Vattnadal
0

Jag får se vad som händer på lördag. Jag kanske hittar andra små damer som skulle passa. Tan gillar jag inte, men hellre en tan från rätt ställe som sällskap, än inget alls eller något annat som inte passar.

Jag är ju lite petig med vad jag tar hem, då jag redan har så många. Vill ju bara ha möss som jag tycker duger till avel, och som passar MIN avel.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

amaira
0

Vet precis vad du menar Elin. Jag är likadan. Vet ocks å att chocolate/tan (satin dessutom) inte är din grej. Därför är hon bara tänkt som "sällskap under tiden".

Men det får vi se då, vad som händer. Vi ses ju.