Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 322 ggr
[Thiah]
0

Vill bara säga hur glad jag blir....

Av att se hur goa vi egentligen är mot varandra här inne. Har surfat runt på olika forum och tycker alltid att vi är goa här. Ingen svarar elakt eller anser sig förnärmare än andra och alla har "vill hjälpa till" andan mot varandra…

Tycker jag iaf :D

Terato
0

Jag håller helt med dig!

Kan inte säga att jag sett så bra stämning på nåt annat djurforum som det är här. Jag undrar bara varför det är så!

För jag tycker inte att det är så att vi inte säger som det är till varandra. Jag är ärlig om jag misstycker med andras åsikter och det tycker jag att fler av oss är här inne. Alla vet att det inte är personligt. (Tror jag iaf!)

Bara för att man ibland misstycker så innebär det inte att man inte gillar personen i fråga. Man kanske bara inte gillar frågan! ;)

Det är ju ett samspel mellan alla. Egentligen tror jag det handlar om respekt.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

martinc
0

De har ja oxå tänkt påGlad

på vissa forum bli man nästan idiotförklarad om man ställer en fråga…

[Thiah]
0

Jo respekt och sen verkar vi fatta att folk faktiskt bara är människor.  Misstag händer och det gör inget bara du lär av dem.

Och jag håller defenitivt Martinc med att man på vissa forum blir helt idiotförklarad för minstaf fråga eller misstag….

Tove-
0

Hihi kanske beror på att ämnet på sidan är möss, jag menar, vem känner sej inte gosig när man ser ett par gulliga musbäbisar? Oskyldig

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Terato
0

Haha, ja.. Men det finns ju fler djurarter som är gosiga! Fast det kanske ligger något i det du säger. Kanske är människor lite mer ödmjuka som väljer möss som husdjur?

Sen har vi väl inte något riktigt sånt där hett debattämne som det bråkas om. Det kan faktiskt också vara en anledning. Vi pratade om det igår, faktiskt!

Men om vi får det, t.ex. att nakenmöss blir vanliga och säljs bland vanliga musägare kanske det kommer att bidra väldigt negativt till stämningen här inne. Svårt att säga..

teratos.r8or.se

[Thiah]
0

Men jag har sett på vissa forum att ämnena som debatteras så häftigt är rent av löjliga. Det känns som om vi saknar några besserwissrar (jag kan ALLt och vet ALLT och det borde andra med göra…!!) och det är bara bra enligt mig.

Terato
0

Haha, det är sant. Spånfrågan eldas ju hett på råttor.ifokus t.ex. men inte här trots att vi ju också är berörda av den punkten.

Haha, fast jag är otroligt besserwissrig av mig. Men försöker tona ner den dåliga sidan. :P

Nä men jag tycker det är väldigt viktigt att hålla god stämning.

teratos.r8or.se

[Thiah]
0

Men visst har vi oxå diskuterat spån frågan men vi gör dte på ett vuxet sätt. Ingen blir halshuggen av att använda felspån men tillsagd att "hej, bryr du dig om dina djur använder du inte X utan Y istället"  och sen ofta en himla massa smilisar :D :D :D