Mat och träning samtidigt
Haha, vilken rolig liten kille 

Vältränad liten kille.

Haha, vilken kul en! Och vad fin han var! Jag tror han vill ha maten för sig själv och tar det säkra före det osäkra! ;)
Älskar mina stora små vänner..
#3, Aha… Det kanske är så det är. :P
Han bor med sina två bröder och sin far. Just när bilden togs hade jag hängt in stegen i deras nya, större bur bara några minuter tidigare. Enöra som hade den buren för sig själv förut fick istället byta ner sig till deras aningen mindre bur då pojkarna krävde mer utrymme.
#4 Kan du ej visa upp Enöra. Länge sen han flyttade från mig..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Här är Enöra, taget 28 maj i år. Supergo kille, så fort han är uppe hos mig brukar han förr eller senare lägga sig i knät och bara mysa. Hade han inte haft ett enda öra hade jag inte tvekat att anmäla honom till en utställning! Skulle visserligen kunna ställa ut honom ändå i Pet bara för att visa upp hans sköna temperament, men gissar att ett saknat öra ger rätt mycket i avdrag…
Här springandes på en äcklig, nerpissad byrå som jag hivade i flytten. Vara superskönt att bli av med den så som den såg ut, men den fungerade utmärkt som poserings-plats då. :P

Gud så gullig han är, lille Enöra.
Vad hände med hans lilla öra? :o
Jag har hört att han fick det avbitet som liten, men det är så snyggt "bitet" i så fall (nästan som om andra musen skulle haft en skalpell och skurit längs med ytterörats början) så jag har funderat på om han inte kan vara född med ett öra. En kompis som pluggar till veterinär har sett honom och tror också att det kan vara medfött.
Hur det än ligger till är han väldigt söt. :D
Åååh va gullig han är!
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
mycket skummt, men söt som sjutton är han med eller utan öra!