Abessinier musbebis bilder
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Aww va söta dom är :D

Glömde att skriva att alla bebbarna blir Långhåriga Satin Abessinier
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Åhh är det en bläsad flicka där, det är ju så himla fint med bläsade möss.. Synd att du bor så himla långt bort annars hade jag slagit till & köpt den musen av dig..:)

Vad är det för färger på dem?

superduper söta. är dom mysiga? <3

Färgerna blir Choklad,Svarta och Siameser och en del så som syns får massa söta bläsar
//Malin
Awwwww……. det är lekat ju malinmalin att visa sånt och berätta sånt där annat gulligt ;)
.. håller me ovanstående .. heeeelt ur sööööta !! 
Naaaaahh supersöta!!
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Tack all:-)
Jag går och pussar på dom hela tiden så dom kommer nog vara västra götaland mest mussade så musbebisar

Vill bara tillägga då jag fått så mkt PM om dessa små att jag kommer nog inte släppa iväg så många till salu av dessa.Ev bara någon av hanarna som har dåligt placerade rosetter för resten av bebbarna ska stanna kvar och bygga upp en fin stam av aby stam här hemma
//Malin
är någon till salu ?:D

Jag har två hanar jag skulle kunna släppa iväg pga att det föds mkt pojkar
//Malin
okej vart bor du
? hur mkt kostar dem
?

//Malin