musbebisar
Jag har varit i en zoo affär och köpt mig två råttor och två möss för ca en månad sedan och nu har det kommit 14 bebisar mamman e begie vit och pappan brun
Kul! Hoppas du kan lägga upp några söta foton på musfamiljen!
Bor honan och hanen tillsammans?
jag måste säga att jag finner det liiiite intressant att du i samma ögonblick får hamsterbebisar, musbebisar, råttbebisar, kaninbebisar, marsvinsbebisar och till sist men inte minst, gerbilbebisar.

Oj, massa bäbbs blire… låter som något projekt… jämföra smådjursbebbars utveckling typ? *fniss* 
visa bilder

troll troll troll :P
Åh vilka söta bebbar det måste bli med de föräldrarna!
Glöm nu inte att läsa på också! Ungarna måste tas bort från föräldrarna så de inte dör av mjölkstockning och ska matas varannan dag med en droppe potatismos per bebis.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#9 ??????????????????????????????????????????
![]()
Vad har jag missat???
Är inte pappan lite väl ung..?
Coolt Sveriges första korsade möss!!!
Läs tråden personen lagt på råttor, denna påstår sig vara 50 år där.
Detta är ett troll
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
och? 
Jag förstår faktiskt inte det roliga. Eller okej, jag tycker det var skitkul av gulzebra att skriva sådär, men resten är ju faktiskt astråkigt.
/Anneli
Varför ser det ut som hamsterbebisar? ;D
#17: För att de är korsningar såklart, daah! Det kanske är därifrån hamstrar härstammar från första början, värsta evolutionära upptäckten! ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram