hälsning från sajtvärden
mats o jag håller på o gör om lägenheten till vårt gemensamma hem så jag har inte tid att vara här och jag märker att ni klarar er alldeles utmärkt utan mig. jag saknar er, men kan inte vara vid datorn just nu.
*kraM

Mitt svar på detta är….
Nej det gör vi inte …. jo klagar oss med inte utmärkt….vi bara håller det flytande med näsan precis ovanför ytan …. så nu har jag sagt vad jag tycker ialla fall….
Precis Mandymoo, det var min spontana tanke innan jag läst ditt svar. Och mitt svar blir detsamma, NÄ Grodan, vi klarar oss inte alls utan dig. Jo, klarar och klarar, men inte utmärkt…
MEN - jag kan ju inte låta bli att glädjas med dig/er, och önska er lycka till med ert nya gemensamma hem!! Ta den tid det tar. 
Vi försöker "flyta" under tiden …

Grattis så jättemycket och Kram till Er!!! Va kul!!!
Saknar dig och dina inlägg gör man likt förbaskat!!(Rent egoistiskt)

Vilket trevligt pysslen ni har. Gratulerar hjärtligt till sammanslagningen =o)
Were doing just fiiine here without you….BUT….just BARELY ;oP
So….get your ass back here asap ;oP
Hugs, hugs, hugs…..
ni är rara, tack! jag vill ju inte lämna mandymoo i sticket. kanske ska vi utöka med en till Medarbetare? mats vill ju ha uppmärksamhet han också… 
Åhh kan jag få bli medarbetare:) *ler*
Ni får bestämma

Jag tror nog Grodan att du kommer att få tid att ge uppmärksamhet till både honom o i fokus *ler* plus massor av flera roliga saker - inget får ta upp allt ens tid….
Men finns det någon som känner sig manad som kan skriva Artiklar, samla material osv så skulle det vara jätte kul *ler*
Fast alla är ju välkomna med material…. bara skicka skrivet material till någon av oss så kan vi lägga ut det som en artikel. Det är ju inte enbart en,två eller tre som behöver skriva allt *ler*. Allt material är mer än välkommet