Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 287 ggr
Vattnadal
0

Vattnadals Perseus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nyss fick han somna in, då han igår kväll helt plötsligt blivit gammal. Idag var han skruttig, bakbenen hängde med, men knappt, ögonen var trötta och hela han skruttig och tunn.

Han har fått några underbara ungar i C-kullen förra året, och så Y-kullen nu. Håller alla tummar att han hann para om Julgodiset, så att det blir en till kull där.
Jag har 4 hanar hemma efter honom, Citronpaj, ar-cr lh, Croissant, si-ag kh och så två små yoghurtar nu, en kh och en slh.

Han skulle ha blivit 2 år den 20:e, inte illa pinkat av en engslektypad kille!

På fotot är han tilllsammans med alla sina bröder, fortfarande ung och pigg!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Faxlin
0

Beklagar, så trist när de dör för en. Man önskar att de blev äldre. Även om man vet att de inte blir äldre än så.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Terato
0

God natt Perseus! Antar att han var sista ur den kullen som fanns kvar. Jag såg honom ju nu sist när vi var där. En fin gammal skrutt. Elvis och syskonen tar nog emot honom i Nangijala!

Sen hoppas jag att hans dotter citronfromage här hemma(och även de andra avkommornas avkommor) ärver hans friskhet!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

Jo, han var sist av dem alla. Lite synd att han bara fick träffa 2 töser egentligen…

MVH Elin

Terato
0

Ja, det var ju lite synd. Men det hade varit ännu mera synd om han inte hade lyckats göra någon på smällen, om du tänker så..

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

Julgodiset är inte helt smal, troligen en till kull!

MVH Elin