Godmorgon, 21 september
Hur är det med er alla?
Har lånat brors dator, har inte fixat bredband i min nya lägenhet än… Försöker hinna läsa alla nya trådar, men det är lite knappt med tid. Igår fick jag iallafall dit alla möbler, så nu börjar jag känna mig som hemma. Gaah, det är så skönt!
Trillade ner för trappen hos mamma igår, skrapade upp armen och vrickade/stukade en tå.. Tån är alldeles svullen och öm, stackarn :P Haha, det är bara jag som lyckas med sånt alltså…
Ikväll börjar jag "nya" jobbet, men nu ska jag iväg på min historia-lektion.
Ha en underbar dag!

Oj du får ta det försiktigt så att du inte gör dig illa.. du har väll varit sjukskriven nog nu eller ?? *ler*
Va kul att pyssla i den egen lägenhet eller hur?
Förkyld inte blev det bättre av att vara på språng ute ti och onsdag precis. Så idag blir det kurera mig.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Te med halstabletter i ska vara bra …

Här är det en lugn dag. Ska kasta ut hundarna i hundgården en sväng nu, så att jag hinner städa några burar utan att mössen blir uppätna. Ska nog vika lite tvätt och se till att bli av med några Kg hundhår från golven oxå.
Ikväll kommer Krister hem med vår efterlängtade 4-hjuling, så först ska vi provköra den en sväng, sen blir det 5-spann, eller om det blir en kortare tur (dvs min goldentik får vara med), 6-spann, längs skogsvägen här hemma!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag har sovit lääänge idag. Sedan har jag och dottern kämpat i en timme med en tovig kaninbak (tvättat och klippt). Lagt upp filmer på råttungarna på hemsidan.
Jag gick upp sju i morse, var i stallet lite innan nio för att fixa åringen som ska säljas och sen har jag varit på auktion på Jägersro till fem. Snacka om att vara sjukt trött i huvudet! Vilar mig lite nu och ska äta, halv åtta bär det av till ridskolan. Kommer vara hemma vid halv elva och i säng vid tolvtiden. Och sen upp tidigt imorgon igen… Kommer sova gott inatt tror jag =P
Idag gick jag upp kl.7.00 (skoldag) Men vi slutade kl 12.00 :)
Så jag och min kompis stack iväg och shoppade!!! Jag hämtade ut mitt id-kort som jag väntat på ett tag nu, äntligen!!
Imorgon ska jag blondera håret;-) Jag har redan mörkblond/mellanblond men jag ska bli ljusblond!!! Köpte färgen idag!!
Ha det bra!!
Mandymoo: Jag är färdigläkt för länge sen ;) Känner visserligen att magmusklerna tagit stryk och är lite ömma fortfarande, framförallt nu när jag hostar stup i kvarten, men det är inga problem.
Nu är alla möbler & andra grejer på plats hemma! Så häärligt!

ThereseW jag tänkte nog mest på att du inte skulle ramla o bryta ett ben eller arm eller nått sånt så du vart sjukskriven igen men av annan anledning…..

go morron, i efter hand… haha