Intresse för musmagneter?
Har rotat fram lite grejer jag fått av mammsen och gjort egna musmagneter, och tänkte höra om det finns något intresse av att köpa såna? Lite längre fram då alltså, jag hade bara kvar svans till en mus… :P
På bilden är den jag nyss gjort, samt mall för en smalare (har mall för en smal och en tjock). Lite kasst klippt på bilden, det är en träningsgrej :P Paljetten på baken finns i flera olika färger (att det ser konstigt ut på bilden beror på ett urkasst limval, limmet löste upp färgen xD), och kan ev ordnas i fler olika versioner än just hjärtan också om det finns nåt intresse av det.
Det röda musen ligger på är ytterligare en färg som kan användas på musen. Fler färger kan kanske ordnas om jag kan hitta nåt, jag vet just nu inte vad materialet heter så det ska kollas upp.
Oh well. Tänkte bara kolla om det finns nåt intresse iaf, så jag vet om jag ska kika runt lite bara åt mig själv eller vara lite "bredare" om man säger så :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram