Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 270 ggr
Vattnadal
0

Desperat hanjakt!

Jag vill ha en hane, korthår helst, skh, ax el sax duger.

Han måste vara runt 6 mån eller ännu hellre äldre. Bra temperament och gärna på friska dokumenterade djur. Helst eng-typad, helst ej tan eller skuggad, men finns inget annat duger det med. 

Det viktigaste är att ingen av följande djur finns inblandat i bakgrunden, för såna hanar har jag massor:

Rapunzels Reunion, Vattnadals Zorn, vattnadals H (-ello Spaceboy, -eathen, -elden).

De obesläktade hanar jag har är lite för unga just nu, så jag är nästan desperat, fast bara nästan!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
0

Jag har inget som passar egentligen och du har nog möss från alla mina linjer, men jag kan räkna upp några i a f

1. Motskullan´s Antessmus, rö vi, ax, sve typ, född 060310, e: Morakullan´s Risellimus, rö vi, tex (idag ca 2,5 år, bodde med bröder hela livet) u: Morakullan´s Hieroella, rö si/t, ax (superbra temp) (farfar: Häxan´s Fisk) - bor med andra hanar
  2. Morakullan´s Drakomus, hi, kh, större sve typ, född 060410, e: Morakullan´s Risettimus, hi/ev, lh (blev 2 år 1m)u: Morakullan´s Geranium, sm, kh (blev 1 år 4 mån- dödsorsak ?) - bor med andra hanar
  3. Morakullan´s Kruxemus, li-ar, kh, sve, född 060609, e: Morakullan´s Åttiomus, li-ar, tex u: Morakullan´s Hieroetta, pa-li, ax, (farmorsmor: Chosa) - bor med andra hanar

Sedan lite tips

• (Phoenix) har fött upp några eng. typade hanar… en bor t ex hos Mimmi
  • Morakullan´s Ovaldimus (e: (Phoenix) Agnsäv) hos Annika Björn
  • Lena Tysk har nästan alltid eng.typade till salu
  • Stjärnvindens hade några hanar t salu förut

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️