Era äldsta möss
Hur gammal har eran äldsta mus blivit?

Min Elvis blev 1 år och sex månader och Svea lika gammal. De är hittills de enda som dött här. Korsningsvarianter båda två.
Älskar mina stora små vänner..
Min äldsta lever fortfarande, han är 2 år och 4 månader gammal :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Min äldsta blev 2 år och 9 månader.
Min äldsta är fortfarande kvar här nere på jorden och hon börjar närma sig 3 år, eller tja, det är 3 månader kvar men i alla fall haha xD
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Vår Lulle (Morakullans Jolly Jumpimus) blev två år och två månader.
Lulles son Albin blev exakt på dagen två år och en månad.
Lulles söner Bosse och Baloo blir två år och en månad på onsdag.
Lulles barnbarn Dolita, Diamond, Domino, Dallas och Diego fyller två år andra december.
Alla dessa är svensktypade eller korsade.
Äldsta engelsktypade är nog Hero (Morakullans Noltymus). Han blev ett år och nio månader.

Ja, svenskisarna verkar ju bli äldre..
Min äldsta taggmus, Zander, blev några dagar över 5 år och 3 månader. Han var pigg ända fram till slutet i stort sett då han började se lite skruttig ut. Det var i mars i år.
När han var runt fyra år började hans bror se skruttig ut så de fick kvinnligt sällskap i buren för att inte Zander skulle bli ensam när broden gick bort. Hans barn Bea, Dea, Nino och Angela har sin tvåårsdag i jan/feb.

Oj, vad roligt att taggmöss kan bli så gamla!